Gå til innhold

Tenk at det er så mye glede i et så lite foster!

mossirose

Anbefalte innlegg

I dag har jeg gått og smilt fårete hele dagen mens sommerfugler gjør salto i magen!

Vi startet dagen med tur til sykehuset for den ordinære UL-en. Og det var en veldig koselig opplevelse. Alt var bra, og nurket viste seg fra sine beste sider. Hun (Ja, det var en lillesøster der!) sprellet og vinket og sjarmerte som bare småtroll kan. Terminen ble flyttet frem to dager, så nå er jeg plutselig 18+1 i stedet for 17+6 :-) 21. juni blir den magiske datoen å sikte på.

På onsdag skal jeg ut og kjøpe bomullsgarn og mønster til et skikkelig sommerlig hentesett. Storesøstrene er begge vinterbarn, og ulltøyet deres blir nok alt for varmt for dette nurket. Og siden dette er en attpåklatt har jeg nesten ingenting av babyutstyr lenger.

Nå kan jeg begynne å glede meg! Hurra!

Fortsetter under...

Så koselig lesning :))) tok meg selv i å smile stort og gleder med på dine(deres) vegne ......

Vi er vel litt klar over alle sammen her inne på dette forumet at det som du nå opplever er en stor gave og glede og vi tar det ikke som en selvfølge - desto mer koselig er det å lese når det går så fint :))))

Ha en flott kveld og lykke til vidre :))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...