Gå til innhold

Lekkasje av fostervann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!:)

Blei så bekymra idag,da det var virkelig vått etter wc-besøk hos meg.....hva er detta lissom?

Åssen kan man si hva som er fostervann og hva som er utflod?

Det var bare tyntflytende:)

Har heldigvis bestilt meg en UL imorra,til all lykke-ingen feel good detta her!:D

Blir glad om du deler dine erfaringer med meg :)

*sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mest sannsynlig var dette utflod. Jeg har perider der det bare "renner", og det lukter litt. Trodde vannet hadde gått når jeg var i uke 39 i forrige svangerskap, og dette var også bare utflod. Da luktet de på bindet mitt for å si om det var fostervann eller ikke.

Men du kan jo spørre om dette i morgen for sikkerhets skyld :)

Lykke til på UL, jeg har bestilt meg en ekstra til fredag!

Skrevet

Hei.

Hvor langt er du på vei da?

jeg er 24+1 å jeg har hatt veldi masse utflod hele tia å dette er meget tyntflytende. Kommer ofte etter jeg har vært på toalettet eller sotte eller ligget en stund. Er visst veldig vanlig at det er utflod når sånt kommer.

Men da får du jo sjekket imorgen:):)

Skrevet

jeg er plaget av falske rier som er smertefulle og er derfor til sjekk på ullevål annenhver uke... der sier de at dersom det ikke lukter veldig spesielt av det som lekker er det ikke fostervann, og fostervann lekkasje kommer som regel mye mer, selv om det bare er lekkasje, pluss at da kommer det hele tiden og ikke bare etter do besøk osv:) tror det går bra:)

Skrevet

Tusen takk jenter!!:D

Jeg er bare 14+3 enda,¨og jeg håper det skal gå fint imorra:)

Er førstegangs så da vet jeg lissom ikke hva normalen kan være osv..

Jeg har jo lest om både utflod og fostervann så derfor spør jeg om deres erfaringer:)

Tusen takk!!:D

Vi går for det positive imorra og kjenner det er veldig greit med en ul imorra ja!!:D

Ha en flott kveld videre damer! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...