Gå til innhold

Testet 3 ganger, men forskjellige svar... Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ca. 1 uke siden, begynte jeg å teste. Har tatt 3 tester nå på 1 uke (ulike dager også). Men fortsatt er jeg ikke sikker :/

Nr. 1: 2 streker (1 veldig svak)

Nr. 2: 1 strek :(

Nr. 3: 2 streker (1 noe svak)

Flere som har opplevd noe lignende?

Skal ta en i morgen tidlig også... Krysser fingrene :) Men blir gal av å ikke vite heller. Håper at prøvingen er over nå altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

testet 5 ganger.4 svake postitve og så en negativ...

skal til legen i morgen jeg og håper de kan ta en blod prøve,så jeg finner det sikkert ut om det er noe eller ikke!

tok testene på ulike dager og ulike tider på døgnet..hele meg føler at jeg er gravid men siden siste ble negativ så æsj..

lykke til!håper det klaffer

Skrevet

Samme problem her...

1 test: 2 supersvake streker...

2 test: negativ

3 test: veldig svakt positiv...

Var 4 dager mellom nr 1 og 3.

Prøver igjen i morra...

Skrevet

hvilken typer tester brukte du?

fikk svakt posetiv på lørdag..

Skrevet

Hei!

Jeg testet kjempesvakt positivt 6 dager før ikm. Testet dagen etter og etter der igjen for å se at strekene ble sterkere, men det ble de ikke.

Ble så innmari frustrert, var så ivrig siden jeg hadde vært igjennom 2 MA. 2 dager etter ikm testet jeg så negativt?! Og stålsatte meg på en kjemisk graviditet.... 4-5 dager etter ikm fikk jeg positivt igjen, denne gangen litt sterkere. Hører med at jeg tok en cb digital 2 dager før ikm og den viste gravid.

Pga disse MA'ene har jeg vært på ul hver 14.dag siden uke 6. Da fikk vi se et nakende hjerte, men veksten var aaaaltfor liten... 2 uker senere var alt normalisert og det har det vært siden. Nå ligger jeg faktisk 2 dager foran "skjema"

Konklusjonen min er at denne gangen var jeg treg til å produsere hcg.

Egget kan jo også gå litt i dvale ei lita stund, og det vokser i rykk og napp. Jeg som normalt har supersterke pos. resultat på grav.tester måtte skjelve litt denne gangen. Men, ser ut til å være verdt det, 16 fullgåtte uker i dag, og gleder meg til ul om 2 dager, da vi mest sannsynlig får se om det er utover eller innovertiss:-)

Lykke til, alle dere med tvetydige tester, fortsett å teste og ikke gi opp håpet!! :-))

Skrevet

Test nr. 1+2, der brukte jeg ClearBlue digital (2pkn)

Test nr. 3, der brukte jeg QuickResponse (også 2 pkn, skal ta den andre i morgen tidlig)

Skrevet

kjente at dette satte håpet i meg igjen:)

skal til lege i morgen jeg da så da får vi høre hva han sier,en blod prøve hadde vært fint kanskje den gir mere svar,helst ett ultralyd bilde for å få helt sikkert vite noe..;)

gratulerer hvertfall og lykke til i svangerskapet:)

Skrevet

Her var det motsatt..

Test nr 1 var QR (denne virket ikke skikkelig rett og slett)

Test nr 2 og 3 var CB

Skrevet

HI her.

Testen viste 2 streker i dag tidlig, så nå har jeg fått 3 positive og 1 negativ. Drar og tar en blodprøve i dag.

Kjenner det kribler litt i magen, men tør ikke å slippe gleden ut 100% før jeg får svar av legen da :)

Skrevet

hvordan gikk det hos legen TM22?

tok en blod prøve i dag jeg å,venter spent på svaret,ingen mens enda..og masse symptoner fortsatt men skeptisk....

Skrevet

Har litt av det samme problemet nå jeg også.

Tok cb i går kveld( var megasvak strek, men etter 1 time var den knallblå)

Tok 2 tester i dag tidlig, en cb og en stav fra billigtester. Cb var negativ, mens staven viste en svak strek.

så nå skjønner jeg veldig lite. Skal ta en cb digital i morgen.

Skrevet

Tok blodprøve i dag, får svaret torsdag :/ (vil vite det NÅ) :)

De begynte å gratulere meg på legekontoret, siden jeg hadde testet positivt. Da sa jeg bare at jeg ikke ville få "gratulerer" enda, jeg vil vite det 110% sikkert først :)

Men vi får vel lov å glede oss bittelitt og håpe på positivt svar! :)

Den helt store gleden får la seg avvente frem til torsdag hehe. Og inntil da, får vi krysse fingrene. Lykke til! :)

Skrevet

spennede,håper det går fort til torsdag for din del..jeg ble lovet svar i morgen så da får vi se...

legen min var litt mere aventende ingen gratulasjoner bare ahah og mhm...han sa hvis denne var positiv så vil han ha meg tilbake til ny prøve fredag tilfelle utenfor livmor osv...var den negativ og jeg fortsatt etter ett par uker ikke hadde fått mens og symptonene var der så måtte vi finne på noen andre løsninger..men som han sa var såpass tidlig siden siste mens var 13 des så da var det ikke sikkert vi fikk noe gode svar enda.med første mann ga det ingen utslag før etter 7 uker..alt var negativt frem til da..

i dag har jeg vært ekstremt oppblåst og murring,vondt i puppene,akkurat som noen river i de på innsiden..trøtt og kvalm 24 timer i døgnet siste par ukene,så enten kommer mensen i natt(typisk siden jeg tok blod prøven i dag)eller så er hormonene mine ute og kjører..har liksom en veldig god følelse men er redd for å bli veldig skuffa..

gleder meg til å høre svaret ditt:)krysser alt jeg kan for deg og venter spent med deg,skynde seg til torsdag nå:=)

Skrevet

Hei!

Sitter også og har passert ikm, og får bare svake streker.

Jeg fikk litt håp nå når jeg ser at du ikke testet pos før uke 7. :-)

Fikk du negativt på blodprøve hos legen din også?

Jeg har aldri testet før uke 3-4, så dette er helt nytt for meg.

Skal den svake test-streken bli sterkere i farge, og hvor fort skjer det i så fall? Jeg hadde testdag søndag,og ikm på lørdag, første pos på søndag kveld. Det er jo tidlig ennå da. :-)

Tvi-tvi til dere alle sammen! :-)

Skrevet

jeg fikk negativt svar på blodprøven denne gang også..så nå får jeg bare vente på mensen,forrige var 13 des..jeg sluttet på ppiller i des så rart hvis det hadde klaffa første gangen men har to barn fra før som begge kom mens jeg gikk på p piller så..hehe kanskje jeg skal starte på de igjen;)

kjenner at det ikke var noe gøy å lese negativ! men sånn har det vært med de to andre også så jeg vet ikke hva jeg skal tro,hvis ikke mensen kommer så får jeg teste igjen om ett par uker,i henhold til kalkulatoren så er jeg 5 uker og 3 dager..men når siste test var negativ og blod prøven var det så kan det ha vært kjemisk som noen skriver om,trist men da er det bare å prøve igjen..

lykke til hvertfall.og som regel blir streken sterkere,det er jo som du sier veldig tidlig,så prøv om noen dager igjen så kan det hende,noen produserer ikke så mye hcg og da er ikke streken så sterk heller

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...