Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har vi kommet oss hjem fra klinikken og jeg har sløvet på sofaen i noen timer. Vi fikk ut 17 egg, så skal vel være fornøyd med det antallet :-) Så er det bare å krysse alt man har for at kvaliteten også er god, så både befruktning og deling ikke blir noe problem.

Håper det gikk bra med dere andre som hadde uttak i dag også. Lykke til dere som skal ha uttak de neste dagene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott at du fikk ut så mange egg. Vi håper på mange på frys for deg... Selv skal jeg inn til uttak på onsdag.. Kjenner jeg gleder meg til å få det overstått.. Oppdater oss Glow2011. Vi venter i spenning med deg..

Skrevet

WOW -SÅ mange?? Knall :) Selv har jeg antydning til TO BARE - er veldig skuffet... men det ene er selvsagt GULLEGGET :) Kan ikke tro annet. Skulle egentlig ha uttak på onsdag 19, men det ser dårlig ut.... må vel vente til neste onsdag da... :/

Skrevet

Da kom endelig telefonen fra klinikken, vi har 12 befruktet egg, så dette virker fremdeles lovende. Håper mesteparten deler seg fint og overlever til i morgen :-)

Lykke til med uttak i morgen Rypefest!

Mamma2011?, jeg forstår godt at du er frustrert når det ikke går som planlagt. Jeg synes det er slitsomt nok å forholde meg til ventetiden, når ting går som det skal. Så jeg skal i hvertfall ikke klage så langt. Håper du blir en skikkelig eggefabrikk den neste uken, krysser fingrene for deg!

Skrevet

Glow2011 wow! saa bra! Maa vaere deilig :)

mamma2011: du trenger kun et egg vettu :) spis masse proteiner, saa blir de to perfekte =0)

til alle dere "proffene" jeg lurer litt paa hvordan er det aa ha uttak og innsett egentlig= er engstelig for at det gjør veldig vondt... gjør det det= blir uttak til mandag haaper jeg paa ;)

Skrevet

Så flott antall da glow2010 Blir rent misunnelig jeg :-)

Jeg hadde også uttak i går, det ble 10 egg ut av de ble 5 befruktet.(icsi) Håper inderlig at de utvikler seg fint til i morgen.Det er ulidelig spennende dette her, var omtrent ikke tilsnakkendes før de ringte fra klinikken i morges.Lykke til i morgen:-)

Skrevet

Ja det var ulidelig spennende i formiddag, gikk rundt oss selv. Samboeren er heldigvis hjemme på fri (jobber offshore) så hadde selskap i ventetiden. 5 befruktet egg er jo også bra, alt tilsier jo at det blir innsett for oss begge i morgen. Det blir jo helt kanon :-D Så er det en liten ventetid på et par uker, før vi får positivt resultat (er i det optimistiske hjørne akkurat nå :-) )

Har de nevnt noe om ett eller to egg inn (om det blir aktuelt) De snakket om et egg inn for oss, pga alder (35 år er visst ungt i dette gamet) og at det er første forsøk. Men om vi absolutt ønsket to, så var de åpen for å diskutere det. Så vi er veldig usikker. Vi tar gjerne i mot tvillinger, for da er vi ferdig :-) Men så snakker de om risiko etc, så da blir jeg litt betenkt. Og samtidig er jo det ikke sikkert begge fester seg og to øker jo sjangsen....

Andine_mirakel*ønskes_: Innsett gjør nok ikke vondt i det hele tatt, det er som en vanlig gynokologisk undersøkelse. Men uttaket kjenner du litt. Men det er ingenting å grue seg til, Du får lokalbedøvelse (og andre smertestillende som varer utover dagen) og det var kanskje vondt i 2 sekunder to-tre ganger og da gav legen min beskjed. Men ikke vondere enn at jeg hadde gjort det igjen i dag :-)

Skrevet

Hei jenter!

Jeg hadde uttak i dag ( vårt andre forsøk), og fikk ut 11 egg:) Sist fikk vi 6 egg, 4 befruktet, men bare 1 som delet seg riktig. Så nå håper jeg virkelig at vi får flere befruktet og som delere seg rett.

Jeg er bare 24 år ( blir 25 i mars) , men har visst en noe "eldre kropp", så jeg har fått tilatelse til å sette inn 2 embryo denne gangen, noe vi har sagt ja til. De sa at det var 25% sjans for at det ble tvillinger, og 60-70% for at det bare ble ett uansett, dersom det fester seg.

Gleder meg til i morgen og ikke minst til innsetting ( forhåpentligvis) på torsdag :)

Lykke til alle sammen!

(Ps, nicket mitt er litt feil, men har ikke endret det siden sist).

Skrevet

Vi har fått tilbud om 2 egg inn pga. at jeg er 40 år. så hvis det er 2 brukbare egg til innsett i morgen går vi for det.

Uff, kjenner jeg er veldig spent for morgendagen.

Skrevet

ÅÅÅÅ jeg kjenner hvor spent jeg er på deres vegne. Er selv spent på uttaket i morgen.

Adine_mirakel*ønskes: uttaket er bare ubehagelig, og med smertestillende kjenner du bare ubehag av og til.

I diskusjonen om ett eller to egg... Jeg fikk to egg inn med snuppa. Håper på det denne gangen også. Nå er jo spenningen for meg hvor mange egg vi får ut i morgen tidlig... Tenkte å be om to denne gangen også hvis det er to egg...

Skrevet

Fikk telefon fra Porsgrunn i dag, og 6 av 11 egg hadde latt seg befrukte normalt. Så da er jeg bare kjempespent på hvor mange som deler seg rett til i morgen..... ( Sist fikk vi 1 embryo som var bra, av 4 befruktede som ikke delte seg rett).

Vi skal ha 2 denne gangen. ( Dersom det er to i morgen da...)

Krysse krysse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...