Mamman til Sofia:-) Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 Hei Vet noen av dere om noen kjører salg på vogner nå? Helst i Vestfold...
Foxxy C *fødeklar* Skrevet 17. januar 2011 #2 Skrevet 17. januar 2011 Hva slags vogn er du på utkikk etter? Vet ikke om kapanjen varer enda, men jeg kjøpte Simo vogn med termopose + muffe på Babyshop i romjula. Nedsatt fra cs 8500 kr til 5999 kr.
Mamman til Sofia:-) Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2011 Jeg er på utkikk etter en Simo Duo vogn... Noen erfaringer med vognkjøp i sverige?
Babyønske �� Skrevet 17. januar 2011 #4 Skrevet 17. januar 2011 Simo selges ikke i Sverige. Tror de fleste butikker har et eller annet tilbud nå. Vet det var et godt tilbud en plass, men kan ikke huske hvor. Godt mulig det var Baby Shop som nevnt over. Hvis det ikke bare var et lokalt tilbud her jeg bor. Barnas Hus starter barnevognsalg i dag, men kunne ikke se de hadde Simo Duo/kombi nedsatt.
Mamman til Sofia:-) Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2011 Ok, takk for svar:) Da blir det ikke vogn kjøp i Sverige...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå