Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 9 uker gamle baby har dager hvor han sover nesten hele tiden. Halvvåken når han ammes og våken når han ligger på stellebordet + litt til. Ikke alle dager er sånn, men nå har vi hatt flere på rad. Er det normalt at de sover så mye - fortsatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lurt litt på det samme.. Gutten vår er 8 uker gammel, og han sover fortsatt til tider myyye. Mens andre dager er han våken nesten hele dagen. Vi får vel gå ut i fra at det er normalt :)

Skrevet

Har lurt på dette selv - begynte å tro at noe var galt da tuppa var våken i flere timer på formiddagen, men det er vel bare hun som begynner å ville være mer og mer våken (6 uker). Men så lenge hun er våken på dagen og ikke flere timer om natta som før, så er jeg strålende fornøyd.

Skrevet

Vi har hatt det slik siden dag en, og han er nå straks 3 måneder gammel. Måtte spørre helsesøstra når jeg møtte henne på bytur, hun måtte le litt å si at det var helt normalt.

Men man kan jo begynne å lure!

Skrevet

Nyt det nå mens dere kan:)

Skrevet

Ja det er normalt. Snuppa mi hun sov nesten konstant frem til hun var ca 3 mnd. Nå er hun snart 7 mnd og hun sover kun 4 timer totalt på dagen. Nyt det.......

Skrevet

Godt - da nyter jeg det bare! Får jo gjort litt annet på den måten! :-)

Skrevet

oi! 7mnd og sover 4 timer om dagen.. Da er du heldig! Poden har siden han var 5-6mnd sovet kun 2-3 dupper om dagen på ca 20-30min hver gang. Max 1,5time om dagen,men som sagt aldri mer enn halvtime av gangen!

Nå er han 9,5mnd og sover 2 dupper på 30-60 min hver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...