Millamil Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 sønnen min på 3mnd står i fanget mitt som bare det:)nesten så han vil gå.hehe:)skikkelig sterk i beina sine.begynner kanskje å gå tidlig han da?kan ikke huske at eldstemann sto så tidlig..
cadence Skrevet 17. januar 2011 #2 Skrevet 17. januar 2011 Å stå og gå er helt naturlig for babyene, kroppen er bare ikke sterk nok til at det er fysisk mulig enda. Vesla mi stod, med støtte, da hun var to mnd. Kiorpraktoren var vitne til dette og sa at det var instinktivt at de gjorde dette.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 17. januar 2011 #3 Skrevet 17. januar 2011 Det er veldig vanlig at de står i fanget så tidlig, men det er ikke så bra, for kroppen deres er ikke egentlig sterk nok til det enda. Så her prøver vi å begrense ståinga, men litt blir det jo siden lilleloppis liker det veldig godt. Hvis beina hans er helt strake/ stive når han står bør man ikke gjøre det noe særlig, de bør helst ha litt bøy i knærne og liksom "hoppe" i fanget=) Det har ikke noe å si i forhold til når de begynner å gå såvidt jeg vet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå