babymama88 *på overtid* Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 Folk ringer, sender meldinger og maser HELE J***A TIDEN om ikke det skjer noe snart.. I dag bestemte jeg meg for å ikke ta telefonen og bare la di lure på om ting er i gang.. Ble da totalt kaos, ringte 100 ganger, og da jeg ikke tok den ringte di til sambo som er på jobb og fortalte at Linda ikke tar telefonen og bla bla bla... da blir jo han stressa og ringer til meg for å høre hva det går i.. Sendte mld til alle inkludert mamma som er den aller verste at ingenting skjer og slutt å mas.. tror di tok hintet for nå har jeg ikke hørt noe på en stund :-p Blir så utrolig matt og lei av maset, er utolmodig nok fra før av.. Er ikke på termin engang, har Menstermin i morgen og UL termin på torsdag.. har hørt hele sv.skapet at jeg kommer til å føde før termin, å det er nok mye av grunnen til at jeg er så lei nå.. Trengte bare å syte litt, er kjekt at folk tenker på meg, men slitsomt når jeg ber dem roe seg og di ennå maser og maser.. kommer sikkert til å vente utfor døra mens jeg føder for å treffe litla med en gang :-p
Gjest Skrevet 17. januar 2011 #2 Skrevet 17. januar 2011 Forstår deg veldig godt. Har 3 uker igjen (!) til termin, og her mases det også. Hver dag får jeg telefoner og meldinger med "har det ikkje skjedd noe enda??" osv. Jeg blir såååå lei, så forstår deg godt!!
LinnisR83 Skrevet 17. januar 2011 #3 Skrevet 17. januar 2011 Er så enig. Det har dabbet litt av denne graviditeten da, siden det er nr 2. Men det er de samme gamle som maser og ringer hele dagen for å høre hvordan statusen er. Kjenner jeg blir helt matt. Iallefall når de ringer annenhver dag, og jeg blir påminnet at jeg er "fødeklar" for da blir tiden så mye lengre. Prøver å gjøre masse pr dag altså lese, data, lekser osv for å prøve å glemme at jeg ruger og at tiden går bakover. Så ringer disse og minner meg på at tiden går sakte. Det verste er vel når de sier etter at jeg har sagt at ingenting har skjedd :"Jaja, det er jo bare 3 uker igjen!" JA, 3 uker!!! Det er gaaaanske mye for meg det! Arrrgghhh...Det var deilig å få ut gitt )
*smula* Skrevet 17. januar 2011 #4 Skrevet 17. januar 2011 Jeg tenker litt motsatt av dere. Er 5 dager på overtid og synes det er koselig at folk ringer meg og sender sms. Det tyder på at de tenker på meg, og det synes jeg er fint. Men kanskje jeg hadde blitt litt lei hvis de hadde startet lenge før termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå