Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg skal ha denne også:) i brunt! er så fin:)

og den er ikke så veldig tung,synes jeg. var i butikken i dag og la sammen understellet,og løftet på det, og baggen. var i den vektklassen jeg tenker meg en vogn skal være!

var litt i tvil på om jeg skulle velge city cross eller edge duo en stund,men er overbevist nå på at jeg skal ha edge duo:)) gler meg til å få den i hus!

Vi skal også ha den vognen! Bestillte den i forrige uke og fikk beskjed om at den produseres i uke 6 og leveres innen et par uker etterpå. Greit å være ute i god tid da!Vi skal ha den i mørkeblå. Synes det virker som en fantastisk bra vogn. Drømte til og med om den i natt!

Annonse

Vi kjøpte Emmaljunga Edge Duo combi 2009 mod da vi ventet vårt 5 barn og kan bare si at dette er ei kjempegod vogn på alle måter! :-)

Stor og romslig bagdel, lett og god og trille, og vogna har mange finesser som innebygd myggnetting i kalesjen, vuggefunksjon m.m

Vi hadde Brio combivogn før og merker at det er stor forskjell på på vognene!

Lykke til med vognvalget! :-)

Vi kjøpte Emmaljunga Edge Duo combi 2009 mod da vi ventet vårt 5 barn og kan bare si at dette er ei kjempegod vogn på alle måter! :-)

Stor og romslig bagdel, lett og god og trille, og vogna har mange finesser som innebygd myggnetting i kalesjen, vuggefunksjon m.m

Vi hadde Brio combivogn før og merker at det er stor forskjell på på vognene!

Lykke til med vognvalget! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...