klar for 3? Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 Jeg har vært litt i tvil over om jeg orker et svangerskap til nå, men etter å ha vært hjemme med begge ungene (4 år og 11 mnd) i 3 dager og sett hvor mye mer avslappende det er nå enn da minsten var baby begynner jeg å bli klar for tredjemann. Flere som prøver på nr 3? Og hvor gamle er barna deres?
?!:) Skrevet 17. januar 2011 #2 Skrevet 17. januar 2011 hallo:) ja jeg prøver på nr 3.det vil si egentlig prøver jeg for første gang,har to barn fra før på 8 og 4,men de bare kom..jeg ble gravid med ppiller med første mann og andre mann,så var ikke planlagt noen av de men veldig ønsket. nå er jeg klar for nr 3,denne gangen prøves det på ordentlig så alt er litt nytt hehe selvom det er gammelt;)
klar for 3? Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2011 Blir 4 år mellom alle dine da:). Jeg kommer nok til å ta det litt rolig med prøvingen i starten. Har ikke fått igjen mensen enda og ammer minstemann enda. Litt deilig å ha et avslappet forhold til prøvingen foreløpig. Vi prøvde aktivt sist. Da tok det 6 mnd så det var ganske frustrerende. Håper det går fortere for deg:)
3 gleder Skrevet 17. januar 2011 #4 Skrevet 17. januar 2011 Hei! Jeg føler meg klar for tredjemann jeg også. Følte på meg at jeg ville ha en til allerede da minstegutten var relativt liten! Jeg har en gutt på straks 4 år og en på akkurat 1 år. Jeg har ikke fått menstruasjonen tilbake enda fordi jeg ammer, så det er ikke så lett å prøve aktivt. Dessuten, (et STORT dessuten) er jeg jobbsøkende. Sa opp stillingen min under permisjon pga nedleggelser og upraktiske forhold. Skal på intervju på onsdag, men det er ikke den optimale stilligen. Har søkt et par andre jobber og venter spent. Lykke til med prøvinga:)
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 17. januar 2011 #5 Skrevet 17. januar 2011 Har prøvd i 9 mnd på nummer 3. Vi har to gutter fra før. En som ble 5 i november og en som blir 3 i februar
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 17. januar 2011 #6 Skrevet 17. januar 2011 Ja, vi skal prøve på nr 3 og de to andre er 6 og 3 år =) Dvs vi er ikke veldig aktive prøvere, passer ikke på når det er EL eller IKM... Men jeg slutta på p-pillene i slutten av august =))
dame81 Skrevet 17. januar 2011 #7 Skrevet 17. januar 2011 vi prøver på nr 3... har 2 jenter fra før. ei på snart 7 å ei på 2 år... nå er vi klare for nr 3.... har bare prøvd 1 mnd.... håper det klaffer fort for oss jenter:) lykke til alle sammen:)
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 18. januar 2011 #8 Skrevet 18. januar 2011 Hei her er vi og igang med å prøve på 3 mann har to gutter fra før på 5 og 2 år så håper på ca samme aldersforskjell på ca 3 år :D Masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå