Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 Mulig dette er spurt om mange ganger, men jeg er nesten aldri her inne så får med meg lite Jenta vår blir 3 år om noen uker og jeg har lyst til å lage en skikkelig barnebursdag til henne. Men spørsmålet er om dette kanskje er litt tidlig? Vil barna måtte komme med mødrene i bursdagen? (tenkte å invitere noen 3-åringer fra barnehagen) Vi har ikke så veldig stor stue, så ikke plass til alle barna m/foreldre Hva ville dere andre mødre til 3-åringer gjort? Sendt barnet alene i bursdag eller vært med?
Simply Skrevet 17. januar 2011 #2 Skrevet 17. januar 2011 Hei. Min jente var 21 mnd. da hun ble invitert i bursdag ti ei som ble 3 år ( i bhg). Jeg var selvsagt med siden hun tross alt var under 2 år, men alle de andre 3-åringene kom alene. De var vel 6 3-åringer. Kommer jo litt an på om de føler seg trygge nok, da. Min bror hadde bursdagsfest da sønnen hans ble 3 år og han endte opp med å stå å skifte flere bæsjebleier, så fint om ungene er bleiefri også, kanskje ? He he, nei, jeg vet ikke.... : ) Her venter vi til de blir 4 år før vi inviterer bhg-venner.
MadamMim Skrevet 17. januar 2011 #3 Skrevet 17. januar 2011 Hei du! Vi venter også med å ha barnebursdag (altså venner fra barnehagen) til 4-års-dagen. Snuppa blir 3 år om et par måneder, men da blir det kun familieselskap på henne. Men til neste år vil jeg nok invitere noen av de hun leker mest med i barnehagen (stor barnehage, kan ikke invitere alle!). Og hvis noen av foreldrene føler at de vil være med barnet sitt, så må de selvfølgelig gjerne det! Tenker ikke å invitere så mange til neste år altså, for det blir lett kaotisk og kanskje litt "mye" for de små og holde styr på (OG for vertinna, he-he!). ;-)
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 17. januar 2011 #4 Skrevet 17. januar 2011 samme her, venter til 4årsdagen. men om dere ikke har plass hjemme, så er det mange bhg som låner ut bhg til bursdag i helgene.'vi var på 3årsdag til ei på avd til datteren vår før jul, barna storkoste seg!
Slæsh84 Skrevet 17. januar 2011 #5 Skrevet 17. januar 2011 Hei:) Her har vi feiret både barneselskap og familieselskap siden hun var 1år for vi syns det er så koselig. Vi har ikke stor plass,men det har gått bra. Jenta mi blir 3år i mai og har tenkt og bare ha barneselskap med våres venner med barna på hennes alder slik vi har gjort det de andre årene. Hun syns det har vært kjempe kjekt og vi er støtt og stadig hos de andre også. Jeg vet at min jente aldri hadde villet vært alene uten meg eller faren i selskap. Blir kanskje bhg venner neste år, føler ikke de har den kontakten enda. Det sier de voksne også i bhg,de leker ikke helt tett enda og ikke blitt bestevenner enda hvis du skjønner hva jeg mener. Du får se hva du gjør:) Lykke til
klar for 3? Skrevet 17. januar 2011 #6 Skrevet 17. januar 2011 I de 3-årsdagene jeg har vært i har også foreldre vært med
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #7 Skrevet 17. januar 2011 Har vore i en 3-årsdag for barnehagevennene. Der kom alle foreldrene sammen med 3åringene sine.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #8 Skrevet 17. januar 2011 Jeg hadde sendt treåringen i bursdag alene hvis han hadde vært trygg nok i det hjemmet han skulle. Men tror nok at de aller fleste som er tre år, ikke vil at foreldrene skulle dra fra de i et ukjent hjem. Regn med at du får like mange foreldre som barn ;-) Vi venta til fireårsdagen her, og fikk bare en forelder på kjøpet ;-) Det var greit, for da hadde jeg hjelp også, ettersom gubben var bortreist.
togutter-08og10 Skrevet 17. januar 2011 #9 Skrevet 17. januar 2011 Vi skal i 4 års bursdag neste helg, jeg skal være med gutten min på to og et halvt. Er jo hyggelig å skravle med moren til barnet (da hun er en god venninne jeg ikke ser så ofte)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #10 Skrevet 24. januar 2011 Takk for alle svarene! Kjekt med en slik plass hvor man kan dele erfaringer med andre mødre! Da har vi bestemt oss for å vente med barnebursdagen til hun blir 4! Får rett og slett ikke plass til alle de små venninnene hennes med foreldre. Og jeg er litt redd for å invitere bare et par av dem, siden hun leker veldig tett med flere. Vil ikke gjøre noen av de små lei seg. Men hun skal nok få et flott selskap med familie og venner uansett! Takk igjen! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå