Gjest Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 ser ikke ut som det ble min tur denne mnd.. fikk svakt posetivt på billig tester på lødagen, øynet et lite håp.. føler meg gravid.. ekstremt ømme bryst... men i dag blør jeg litt..så da er det vel mens som er på tur.. kjedelig...
Dossa :) Skrevet 17. januar 2011 #2 Skrevet 17. januar 2011 Jeg skjønner deg så godt at du blir skuffet. Men ikke mist håpet, selv om det kan virke vanskelig så vil det bli din tur også Kan det ikke være festeblødning da? Hvem veit, kroppen vår er litt rar innimellom
klarernestenikkevente Skrevet 17. januar 2011 #3 Skrevet 17. januar 2011 En svakt positiv test er positiv selv om den er svak, hvis testen er utført korrekt og fargen på streken er rosa eller blå (avh. type test), så skal vel det bety at du er gravid ;-)? Det hender også at man kan blø litt selv om man er gravid. Ta en ny test i morgen tidlig du, ikke gi opp håpet ennå :-).
Aeris☆ Skrevet 17. januar 2011 #4 Skrevet 17. januar 2011 Ikke gi opp håpet 1973modell! Som de over her sier kan det være festeblødning, og det er mange som blør litt i begynnelsen av svangerskapet. Svak test eller ikke, så skal ikke den lyve. Ta en ny test i morgen tidlig, så får du ordentlig svar! Kanskje du kan prøve med en CB-test? Lykke til!
Make№4 Skrevet 17. januar 2011 #5 Skrevet 17. januar 2011 Er selv 73 års modell og har holdt på å prøve ett års tid nå...Vi kan ikke gi opp håpet 1973modell!! Det skjer for oss også,tar bare litt tid...og som de sier lengre opp på tråden,kan jo være festeblødning..:-) Hvor lenge har du prøvd?
Gjest Skrevet 17. januar 2011 #6 Skrevet 17. januar 2011 blødningen ser ut til å ha stoppet. skal ta en ny test om et par dager. tok ut spiralen i sommer, så har ikke prøvd så lenge. hadde en SA for ikke så lenge siden. men det rare er at jeg føler meg såååå gravid..
klarernestenikkevente Skrevet 17. januar 2011 #7 Skrevet 17. januar 2011 Jeg er også 73-modell, og her kommer pep-talk til dere: Jeg testet positivt i går tidlig, 12dpo/2 dager før IKM, på FØRSTE forsøk etter med. abort i november! :-D Så det trenger ikke ta så lang tid selv om man begynner å dra på åra ;-)...! Krysser fingrene for dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå