Gå til innhold

når bestilte dere første legetime ?=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ringe i uke 7 til helsestasjonen hvor jordmoren er. Vil gjerne gå til jordmor denne gangen også, siden de gjerne har mer tid og kan faget bedre.:) Her er det ofte ventetid, så lurt å ringe i god tid. Da får du vanligvis time mellom uke 10 og 12. Jeg skal i begynnelsen av februar, da er jeg 11 uker:)

Om du ønsker å gå til lege, trenger man kanskje ikke å ringe så tidlig? Men det som skjer uansett når du ringer er vel at du får en time etter uke 8 iallefall:)

Da jeg gikk med førstemann var jeg på første kontroll i uke 8.

Så tenkte i dag at det er jo 3 uker til så bør kanskje bestille time. Men på legesenteret så mente de at alle de nødvendige prøvene som skulle taes ikke ble tatt før i uke 12.

Noe nytt visstnok.

Men som hun sa, vil du inn tidligere så får du det, ikke noe problem. Men da må du tilbake i uke 12 igjen.

Så nå sitter jeg og funderer på om jeg skal bestille meg time til uke 8 eller ikke....... Det er jo i grunn ikke noe å gjøre fra eller til i uke 8 enn i uke 12..... hmmm.

Jeg har fått legetime i uke 12. Til meg sa de det samme som til Tåkeluren over her, jeg kunne få en time tidligere, men da ble det bare for å prate hvis jeg hadde spørsmål, blodprøvene og slikt skulle tas i uke 12, så da orket jeg ikke bestille noen tidligtime..nå skal jeg til lege pga kvalme, men det er jo en annen sak da.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...