Puppemamma Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 Husker jeg selv var veldig nysgjerrig på hvordan denne slimproppen var og om den hadde gått osv når jeg var i tredje trimester selv. Tenkte jeg bare skulle fortelle dere at det er overhodet ingen tvil om at slimproppen går - slik var det hvertfall for meg. Hadde jeg ikke hatt på meg bind måtte jeg skifta truse - det er ikke noen liten slimgreie akkurat Så vet dere det!
snart mamma til nr 2:-) Skrevet 17. januar 2011 #2 Skrevet 17. januar 2011 Hvordan var din da? Jeg lurer på om min går i flere deler nemlig,.....;-) Og hvordan såg din ut?
Puppemamma Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2011 Min kom på en gang - oppdaget den i bindet når jeg skulle på do. Når jeg reiste meg opp for å gå på do kjente jeg at det var helt vått - ubehagelig på en måte. Fargen var sånn gjennomsiktig - litt rosa. Og den gikk kvelden før jeg fødte 10.30 morgenen etter.
Dessa ღENDELIGღ Skrevet 17. januar 2011 #4 Skrevet 17. januar 2011 Lukter det noe spesielt av denna slimproppen?
En Prins + Prinsesse Skrevet 17. januar 2011 #5 Skrevet 17. januar 2011 min luktet ingenting... mistet min forrige uke! den kom i tre deler... en stor del, å to små!! =)
blå og rosa+lillebror Skrevet 17. januar 2011 #6 Skrevet 17. januar 2011 Jeg merka ikke noe slimpropp da jeg fikk førstemann, så er spent på om jeg ser noe til den denne gangen
Puppemamma Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 18. januar 2011 lukta ingenting tror forøvrig det var stripping hos lege på overtidskontroll 7 dager over som gjorde at det satte i gang systemet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå