Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #2 Skrevet 17. januar 2011 Jeg ammet til gutten var 11 måneder. Da følte vi oss ferdige med det begge to. Han hadde ikke tid og brydde seg ikke så mye om det lenger og jeg var også lei. Siste månedene før jeg slutta fikk han det bare morgen og kveld.
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 17. januar 2011 #3 Skrevet 17. januar 2011 Ammet ganske hyppig frem til hun var 8 mnd, etter det var hun bare interessert morgen og kveld. Når hun var 10 mnd, så ble det full stopp. Da var det altfor kjedelig å ligge stille der!
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 17. januar 2011 #4 Skrevet 17. januar 2011 1 år og 2 dager. Hadde lyst på en til, og da måtte mor få igjen kroppen sin slik at den ble produktiv igjen :-) Godt å være ferdig, men litt vemodig også...
Mamma´n til lillemor Skrevet 17. januar 2011 #5 Skrevet 17. januar 2011 Jeg ammet til lillemor var 13-14 mnd. Husker ikke helt, selv om det bare er noen få mnd siden... Vi beholdt morgenpuppen de siste mnd, og det var helt merkelig hvor enkelt det gikk å slutte. Jeg bare droppet det en dag, og hun har ikke mast i det hele tatt.
klar for 3? Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 17. januar 2011 Flere som holder på til de er over året altså. Småen her ser ikke ut til å miste interessen med det første, men han er bare 11,5 mnd. Han må ha frokostpupp og helst et mellommåltid litt ut på dagen. Men han har mistet interessen for kveldspuppen. Kanskje første steget? Jeg har også lyst på en til, men har ikke så hastverk med å slutte. Siden jeg allerede har to ser jeg på det som en bonus hvis jeg får en til.
Trollemor75 Skrevet 17. januar 2011 #7 Skrevet 17. januar 2011 "nesten" fullamming (med en flaske tillegg per dag) frem til 5 mndr. Amming + fastføde frem til 7 mndr. Deretter ble det bare tull å amme på dagtid (måtte ligge i mørket), så det ble bare morgen og kveld. Sluttet helt når han var litt over 9 mndr gammel. Han ba aldri om mer pupp etter det.
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 18. januar 2011 #8 Skrevet 18. januar 2011 Jeg var på utredning for brokkoperasjon etter svangerskapet, og fikk beskjed om at jeg ikke burde få flere barn etter inngrepet. Siden jeg snart er 34 sluttet jeg på dagen. Greit å bli ferdig med det, og nyte familielivet :-) Hvis vi er så heldige å få klaff igjen, da...
Stellaborealis Skrevet 19. januar 2011 #9 Skrevet 19. januar 2011 Til litt over 20 mnd, da var vi ferdige begge 2:)
Trultetryne Skrevet 19. januar 2011 #10 Skrevet 19. januar 2011 Jeg ammer fortsatt. Stort sett bare om kvelden, av og til om natta. Og noen ganger om morgenen. Har lyst til å slutte snart, men det har visst ikke hun..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå