Gå til innhold

Hvorfor er det slikt? (fortung!!!!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehehe. Som i overskriften så lurer jeg på om hvorfor man blir sånn på slutten at man ikke kan stå lengre enn noen minutter? Jeg klarer nesten ikke lage mat engang. Da må jeg dra krakken bort til komfyren og sitte der! Får virkelig vondt i magen, og føler som om jeg knekker sammen, og ikke får puste. Hva er dette? Og hvorfor i alle dager kommer det nå så tidlig? Blir jo ikke ferdig med noen ting, fordi jeg må gå å sette meg hvert 2. minutt. Klarer ikke lage brødskiver engang. Skjærer en brødskive før jeg må ta meg en pause for å slenge på pålegget! Helt utrolig. Kan tenke dere hvor lang tid det tar å dusje??!!!!!! med 10 pauser?!!

LEI, ja! Tell me all about it. (er forresten bare i uke 35 (+5)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler med deg! *klemklem*

..det tar jo en time å dusje, alt er slitsomt, for ikke å snakke om mat... Så da står man liksom igjen med å bruke alle krefter på de to tingene, ikke snakk om at det er igjen energi til noe annet. Men, det vil jo være verdt det til slutt - håper bare at veslemor i magen vil komme UT snart!!

Skrevet

Ja, virkelig Einige.

Vi må jo bære på noen store monstre!!!

Blir det verre tro? Håper virkelig ikke det, for det er som du sier. Jeg får i meg frokost og får tatt en dusj, så er all energien brukt opp. Får smelt sammen en lett middag til guttungen og samboer, men det må jeg gjøre sittende. Også begynner det å bli slitsomt å ligge!!! Har ikke peil på hva jeg skal gjøre jeg altså. Snart blir det vel slitsomt å bare være. Håper veldig på at hun kommer ut snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...