Gå til innhold

Ledig Dagmamma i Asker,Borgen :D

Anbefalte innlegg

heisan ;)

Jeg er en jente på snart 30 år, mamma til to små skjønninger.

Jeg tenker mye for tiden at jeg vil bytte jobb.

Jeg er ansatt i en bhg. Men er ute ett ekstra år i permisjon nå.

Jeg stortrives i min bhg, Men tenker mye på at jeg vil bytte jobb å finne noe nærmere her hvor barna våres går på skole og i bhg. Grunnet at vi ikke har bil. :/

Men ikke mye som finnes her oppe.

Jeg har tidligere jobbet som dagmamma for noen år siden, og trivdes veldig godt som det. Kunne gjerne tenke meg å prøve meg igjen som dagmamma. (hvit)

Jeg tenker å passe fire barn :D

Men er også ute etter ett vertshjem. Vi har nok en alt for liten leilighet her hos oss. Så blir alt for trangt om plassen.

Jeg har vært ansatt i bhg i tilsammen 4 år. Det første året jobbet jeg i familiebarnehage. Hvor hjemmet til et av barna var vertshjemmet. Kjempekoselig!! :D

Så jeg har masse erfaring og er veldig glad i barn.

Jeg liker å være ute i frisk luft, men også å være inne å lage noe spennende sammen med barna. Er veldig glad i formgiving og er veldig musikalsk.

Ta kontakt

Vennlig Hilsen Jannicke :D

[email protected]

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142796702-ledig-dagmamma-i-askerborgen-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Annonse

Hei, beklager alle sammen..jeg har ikke vært inne på år og dag.. men jeg gikk tilbake til arbeidsplassen min i stedet for å begynne som dagmamma...

Men nå er det ganske store muligheter for at jeg kan passe ett par barn i Juli mnd.. :)

hei. mitt navn er tone og jeg har en datter på 14 måneder som treger en snill dagmamma.

jeg jobber i asker så det hadde vært helt fantastisk å ha en dagmamma i nærheten.

jeg sendte deg en mail for en stund siden men fikk ikke svar tilbake.

send meg gjerne en mail og vi kan ta en prat evt på tlf hvis det er noe som du syntes høres greit ut:)

[email protected]

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...