Gå til innhold

Jeg har født mitt tredje barn :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sitter jeg her med en liten sønn som er 1 uke gammel i dag, og ser tilbake på en veldig fin fødsel :)

Det startet med tegningsblødninger forrige søndag....3 ganger i løpet av noen få timer kom det blødninger, og etterhvert begynte jeg å få uregelmessige rier utover ettermiddagen og kvelden.

Da kl var 3 natt til mandag var riene såpass harde (og regelmessige) at jeg ringte føden, og fikk beskjed om å komme.

Kl 5 ankom vi sylehuset,og da hadde jeg 8 minutter mellom riene. Ble undersøkt en time senere,og da hadde jeg 9 cm åpning og harde rier :)

Kl 07.43 var prinsen ute......han kom på den første og eneste press-ria jeg hadde :)

En veldig grei fødsel......måtte sy noen sting etterpå,men det er overkommelig :)

Nå er jeg en lykkelig 3 barns-mamma med 3 bleie-barn, så her er det liv :)

Ønsker alle dere andre lykke til videre i resten av svangerskapet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med gutten :)

Høres ut som en virkelig drømmefødsel! Kjenner jeg blir litt misunnelig her ;) Kos dere masse i tiden fremover

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille gutten! Høres ut som en flott fødsel, håper min 3. bli slik også :)

Kose dere videre, lykke til med bleieskift :P

Skrevet

Gratulerer så mye :) Så flott at alt gikk så bra :)

Jeg drømmer om en sånn fødsel som din denne gangen og ikke

en sånn vannavgang uten rier og igangsetting og 3 dagers venting-fødsel som jeg hadde sist ;)

Kos dere så masse.. bra å høre at det er kos til tross for 3 bleieunger ;)

Skrevet

Gratulerer så mye! :)

Jeg venter mitt tredje barn nå, og har hatt to fine og raske fødsler før. Håper det blir sånn denne gangen også :)

Kos dere masse i tida framover!! :)

Skrevet

Åhhhh så kos å lese å gratulere så myyyye :)))

Hehe, ja kan tenke meg det er liv å røre men nå er det endelig overstått å du kan kose deg med nurket ditt å flink har du vært :)))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...