Snart mamma til 3 <3 Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 Nå sitter jeg her med en liten sønn som er 1 uke gammel i dag, og ser tilbake på en veldig fin fødsel Det startet med tegningsblødninger forrige søndag....3 ganger i løpet av noen få timer kom det blødninger, og etterhvert begynte jeg å få uregelmessige rier utover ettermiddagen og kvelden. Da kl var 3 natt til mandag var riene såpass harde (og regelmessige) at jeg ringte føden, og fikk beskjed om å komme. Kl 5 ankom vi sylehuset,og da hadde jeg 8 minutter mellom riene. Ble undersøkt en time senere,og da hadde jeg 9 cm åpning og harde rier Kl 07.43 var prinsen ute......han kom på den første og eneste press-ria jeg hadde En veldig grei fødsel......måtte sy noen sting etterpå,men det er overkommelig Nå er jeg en lykkelig 3 barns-mamma med 3 bleie-barn, så her er det liv Ønsker alle dere andre lykke til videre i resten av svangerskapet
Gjest Skrevet 17. januar 2011 #2 Skrevet 17. januar 2011 Gratulerer så mye med gutten Høres ut som en virkelig drømmefødsel! Kjenner jeg blir litt misunnelig her Kos dere masse i tiden fremover
flypapir Skrevet 17. januar 2011 #3 Skrevet 17. januar 2011 Gratulerer så mye med den lille gutten! Høres ut som en flott fødsel, håper min 3. bli slik også Kose dere videre, lykke til med bleieskift
Mamsi_79 Skrevet 17. januar 2011 #4 Skrevet 17. januar 2011 Gratulerer så mye Så flott at alt gikk så bra Jeg drømmer om en sånn fødsel som din denne gangen og ikke en sånn vannavgang uten rier og igangsetting og 3 dagers venting-fødsel som jeg hadde sist Kos dere så masse.. bra å høre at det er kos til tross for 3 bleieunger
Nostalgia :) Skrevet 17. januar 2011 #5 Skrevet 17. januar 2011 Gratulerer så mye! Jeg venter mitt tredje barn nå, og har hatt to fine og raske fødsler før. Håper det blir sånn denne gangen også Kos dere masse i tida framover!!
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 17. januar 2011 #6 Skrevet 17. januar 2011 Åhhhh så kos å lese å gratulere så myyyye )) Hehe, ja kan tenke meg det er liv å røre men nå er det endelig overstått å du kan kose deg med nurket ditt å flink har du vært ))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå