Lilliankristin Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 Nå har jeg vært hos min gynekolog og snakket med henne om at vi vil bli gravid og har prøvd nå i over 1 år. Fikk beskjed om at jeg skulle komme å ta noen blodprøver, helt greit det, men skjønte ikke helt når samboeren min skulle levere sæd prøve. Skal han vente med det til han får innkallelse eller kan han levere den når han føler for det, noen som kan svare meg? Takk på forhånd for svar:)
*Ønskergjerne* Skrevet 17. januar 2011 #2 Skrevet 17. januar 2011 Vi fikk innkalling til at samboer skulle levere prøven på sykehuset,er litt usikker på om det er slik overalt,men på mange plasser er det det:) I tilfelle kan du ta en tlf til legen din å spør han Masse lykke til Håper det klaffer for dere snart
Ragnis Skrevet 21. januar 2011 #3 Skrevet 21. januar 2011 Han må nok ha en henvisning fra gynekologen din, det måtte min mann. Sædklinikken, eller hva jeg skal kalle det, er ikke åpen alle dager heller. Ikke på Ullevål, i hvert fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå