Gå til innhold

ååh, give me some PAAAAAAAIN!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fredag kveld hadde jeg murringer i ryggen, og gikk å la meg ganske tidlig. Sov greit hele natten, men våknet en del ganger fordi jeg måtte tisse eller flytte meg.

Lørdag kl 11 begynte riene å komme, og fra klokka 12 til 2030 kom de jevnt, regelmessig og smertefullt. Så sluttet de!!!! Jeg ble kjempeirritert, men utnyttet sjansen til å sove litt, var jo litt sliten etter en hel dag med rier...

Sov til klokka 2 om natten, og våknet til at riene var dobbelt så vonde som de hadde vært hele lørdagen. Klokka 6 dro vi inn på føden, hvor jeg fikk beskjed om at jeg hasse 3 cm åpning, men i og med at jeg var førstegangs kunne det her ta tid så jeg kunne trygt dra hjem igjen å prøve å slappe av. Da var klokka halv 10.

Hele dagen hadde jeg sterke, veldig vonde rier, og jeg var SIKKER på at det var i gang!!!! I 3 tiden på ettermiddagen eller noe begynte det å dabbe av, og utover kvelden hadde jeg plutselig kanskje bare en ri i timen ... Sov godt og lenge i natt, og har bare våknet kanskje 5-7 ganger av svake rier, som har gått over ganske fort..

Nå har jeg svake rier innimellom, men de blir aldri så sterke eller regelmessige som de var på lørdag og søndag!

Hva kan jeg gjøre? :( Hvor lang tid tar det fra 3 cm åpning til fødselen er i gang, sånn max??? Kan åpningen "lukke seg" igjen?? Prøver å være tålmodig i og med at jeg er førstegangs, men fyyy så irritert jeg ble når riene stoppet i går; hvis jeg skal ha det vondt så kan jeg jo ha det ORDENTLIG VONDT!!!! Jeg sitter nå og BER om smerte... Noen snille sjeler der ute som vil sende litt til meg?

Jeg vil se babyen min , nåååååå <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du hatt noen andre tegn på fødsel utenom rier og åpningen?

Skrevet

Jeg vet ikke helt, hva slags andre tegn da? :P

Hodet ligger LANGT nede i bekkenet og jeg føler meg veldig klar.. Men jeg vet ikke helt om jeg har hatt andre tegn, synes det her burde holde jeg! hehe.

Skrevet

puppene begynner forresten å bli litt ømme, eller det føles nesten som jeg har trent ellernoe fordi jeg er litt støl. men det kunne jeg vel hatt uansett?

Skrevet

Oki, tenkte om f.eks slimproppen din har gått?

Skrevet

å okei :) Ja jeg trooor det, men er litt usikker! Trodde ikke egentlig det, men jordmor på føden sa at den kunne ha gått for en mnd siden uten at jeg hadde merka noe. Men jeg tror egentlig slimproppen gikk etter jeg hadde blitt undersøkt i går, det var ihvertfall noe slimete som kom ut, og det var ikke noe "normalt" for min del. Men det var ikke så mye da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...