3barns-mamma <3 Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 jeg begynner virkelig å lure på hva som skjer her jeg har ''rier'' eller noe omtrent hver kveld/dag som kommer regelmessig og varer aldri under ett minutt.... de sitter bak i korsryggen og nederst i magen, og magen blir jo steinhard mens de holder på.... og de gjør vondt!!! men så går det noen timer, så dabber de av igjen....... er det flere som har det sånn??? har hatt det sånn av å på siden nyttårsaften, så begynner å bli virkelig lei no. er det noen fler som har det sånn eller vet om dette er helt normalt???
Sanna_90 Skrevet 17. januar 2011 #2 Skrevet 17. januar 2011 heihei.. Kjenner meg veldig godt igjen i d du skriver. Har hatt det akkurat likt i 2 uker nå. Jordmor sa at det kunne være modningsrier, og noen kunne ha slike i flere uker før det utviklet seg til ordentlige rier. MEN håper dette er ett bra modningstegn som gjør selve fødselen lettere. *Drømmer* Har 3 uker igjen til termin her, så har jo egentlig lenge igjen før jeg har låv å bli utolmodig
3barns-mamma <3 Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2011 ok, så det er ikke bare meg som har det på denne måten er jo forferdelig kjedelig sist jeg fødte så hadde jeg ikke så vondt når fødselen var igang engang.... så nå lurer jeg på når jeg skal skjønne at ting virkelig er på gang hehe hadde litt sånne smerter med første mann, men ikke flere uker liksom.. å han kom 4 uker før tiden.... 2mann hadde jeg det ikke sånn tror jeg, men han kom 2 uker før å nå er jeg jo redd for at jeg skal gå gravid for altid, at det altid kommer til å stoppe opp liksom hehe venter egentlig bare på at slimproppen skal gå snart jeg da vet jeg hvertfall at ting er ordentlig igang
Gjest Skrevet 17. januar 2011 #4 Skrevet 17. januar 2011 Hei. Har hatt det sånn i over en uke nå. Noen kvelder kommer de helt jevnt med 8 minutter mellom og varer ca 1,5 minutt, andre kvelder kommer de mer regelmessig. Har mange ganger blitt lurt til å tro at det er igang, men så dabber det av igjen når jeg legger meg eller tar en dusj lei av å gå sånn nå, men håper de har en form for virkning da. Skal til jordmor på onsdag og da håper jeg hun kan sjekke meg, om jeg er moden. Er jo fullmåne på onsdag også, så er jo lov å håpe at noe kan skje..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå