Sommerbebiss Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 Er der veldig plaget etter fødselen? Jeg er veeldig plaget! Blør omtrent litt hver eneste dag, men det blir aldri mere. Eller jeg blør mest om kvelden/natta, og ingenting om dagen. I tillegg til at jeg er veeldig plaget med menssmerter! Det har jeg veldig ofte, kjenner det nedesrt i magen, i korsryggen og kjenner meg veldig sliten nederst! Dette ødlegger jo veldig mye for sengekosen, årker liksom ikke tanken på sex når jeg har så ildt.. Har aldri vært plaget med menssmerter før.. Noen som kan komme med tips til meg??
tromsøjenta Skrevet 17. januar 2011 #2 Skrevet 17. januar 2011 Jeg har bare hatt mensen to ganger etter fødselen. Første gangen var den ca som før, dvs ikke veldig kraftig. Andre gang var den betydelig kraftigere enn jeg er vant til. Har ikke hatt noe menssmerter, men kjenner eggløsningen (tror jeg) godt. Har ikke noen tips, men mensen kan forandre seg etter hvert. Tror den blir mer som før når det har gått litt tid.
Gjest Skrevet 17. januar 2011 #3 Skrevet 17. januar 2011 Jeg ha alltid vært plaget med menssmerter, men etter jeg begynte med menskopp (google det...) har jeg så og si ingen smerter!! herlig.. også er det mye lettere, billigere og bedre..
Gjest Skrevet 17. januar 2011 #4 Skrevet 17. januar 2011 Ellers funker også nattlysolje kaplser.. gjerne med zink tabletter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå