Gå til innhold

Babyen min på fem måneder sover så dårlig på natta:((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har alltid sovet godt på natta, men siste ukene har han sovet veldig dårlig.. I natt fikk jeg nesten ikke blund på øyet.. Ser ikke antydning til tenner heller, så hva kan det være tro? Flere som har opplevd dette? Begynner å bli travelt:( tips noen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har også hatt noen sånne perioder... Kan han være sulten? Min gutt spiste veldig ofte på natta i den alderen. Vi begynte med grøt da han var 5,5 mnd, meget rolig opptrapping. Ble bedre etter det. Men det bør vel sies at mini aldri har sovet spesielt godt på nettene...

Skrevet

Akkurat sånn har vi hatt det en stund nå.... mini her er snart 7 mnd, og har egentlig alltid sovet godt om natten. Han er litt vanskelig å legge, men når han først sover så pleier han å sove godt.

Nå i det siste så har vi hatt netter hvor vi kanskje har sovet 1 time totalt.... det er rett og slett utmattende! Og jeg henger snart ikke sammen.

Her får han godt med mat om dagen, og er ikke sulten, jeg ser ingen antydninger til tenner så jeg aner ikke hva som plager han.

Vi forsøkte Virbucol (et homopatisk middel som skal roe barnet slik at de sover bedre) og trodde at det kanskje viket....men neida, etter to netter var det tilbake til det samme.

Det går litt opp og ned og noen netter er bedre enn andre. Nå har vi hatt to gode netter på rad, så jeg er spent på neste natt. Men man må jo bare håpe!!!!

Skrevet

Ja det er utrolig utmattende. Man blir skikkelig sliten av det. Jeg håper det bare er en periode han er inne i, og at den går over snart:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...