Gå til innhold

Flere som har behov for å tømme tankene?

Anbefalte innlegg

Jeg sitter her i uke 5+1. Det vil jo si at jeg er inne i min 6.svangerskapsuke. Å guuuud, så deilig det føles å si det! Jeg har bare lyst å bli mamma <3 Elsker lille klumpen allerede jeg :-) Som alle andre "to be mom" er jeg jo så klart bekymret for at ikke ting skal gå som det skal osv. Prøver å legge fra meg ALLE dumme tanker, men er jammen ikke alltid like lett. Har ALDRI vært gravid før, ikke SA, ingenting. Derfor er jeg nervøs. Ser at det er mange som mister første gangen.

Jeg har en sunn kropp, aldri røyket/snuset, ikke drukket alkohol i sv.skapet (utenom ett glass vin for noen uker siden) og spiser normalt kosthold. Så jeg har jo troen på at dette går smekke bra :-) Da må det evt være noe galt med babyen. (Og det er det ikke, det har jeg bestemt) :P

Jeg fant ut at jeg var gravid på torsdag forrige uke. Vi hadde gått uten pillen i 1,5 år, så vi hadde jo delvis prøvd. Den måneden jeg ble gravid, hadde jeg bestemt meg for å IKKE prøve lengre. Vi skulle begynne ett nytt og bedre liv, med trening og sunt kosthold. Det varte i noen uker, så plutselig stod jeg der med en pos. test. Og nå er vi bare lykkelige begge to!! :) Jeg er heldig som kan få lov til å si JEG ER GRAVID, for jeg begynte å miste troen på at det ville skje. Nå gleder jeg meg bare til hele 2011, alt det gode som kommer fremover. Ett vellykket svangerskap (vi krysser fingrene), en sunn baby, en flott sommer der jeg kan sprade med en struttende vakker mage og ei jul HELT utenom det vanlige, Med ett vidunder i hendene mine <3

Jeg gleder meg så mye at det gjør vondt. Tiden går så sakte...

Tregnte bare ett sted hvor jeg kunne tømme alle tanker. Positive/ negative, det er det samme.

Stor klem

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...