Høst72 Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 Ved ultralyd på onsdag fant legen en eggpose på ca 20 mm, og normalt vil en eggløsning da skje i løpet av et døgn. Jeg var bare på dag 10 og forventet ikke eggløsning før på lørdag. Fra torsdag tok jeg eggløsningstest hver morgen, men den har fortsatt ikke slått ut?! Puppene har vært ømme i et par dager allerede, og det pleier å komme i forbindelse med eggløsning... Brukte siste testpinne i dag, og vet ikke om jeg skal dra på apoteket og kjøpe en ny pakke, eller om eggløsning allerede har skjedd sånn at det uansett er for sent... Får bare håpe at mensen dukker opp som den skal, evt ikke i det hele tatt;-) og at det ikke blir mer krøll. Skal jo tross alt ringe inn første mens for å starte opp med nytt forsøk. Har alltid tidligere fått positiv eggløsningstest, og alltid til forventet tid. Litt frustrert nå, men håper bare at det er tilfeldigheter.
Håpefull38 Skrevet 17. januar 2011 #2 Skrevet 17. januar 2011 Tror de fleste folliklene utvikler seg til godt over 20mm før de slipper egget. Hadde en gang en på 26mm og hadde ikke fått positiv eggløsningstest da jeg satte eggløsningssprøyta dagen etter. Fikk beskjed om at eggløsning kunne skje når som helst. Så nettopp ei som hadde en på 29mm da hun tok inseminasjon. Syklusen min har av og til vært ute av kontroll når man har holdt på med dette. Lykke til!
fru optimist Skrevet 18. januar 2011 #3 Skrevet 18. januar 2011 Jeg er også litt frustrert over kroppen. Hadde min første runde med spray, sprøyter og uttak i desember, men det ble ikke satt inn noen egg grunnet feil på de to som var befruktet. Og nå skulle jeg hatt bødning på fredag som var. Har alltid tidligere hatt veldig grei syklus på 28 dager. Kjenner at jeg er så redd for at hele sykusen min er helt ute. Skal ringe sykehuset for å starte opp med spray ved neste blødning etter dette og da har jeg så lyst til at denne syklusrunden skal gå fort over. Men først må jo denne blødningen komme! Herlighet, nå er jeg litt frustrert. Trallalla, får jo ikke gjort noe annet enn å vente, men ville bare henge meg på denne tråden for å få det litt ut av hodet. Jaja... God natt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå