Gå til innhold

Bodyer fra Sparkjop.no. Noen som vet om de er i størrelsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 1,5 år bruker nå str. 98. I vanlige butikker finner jeg ikke dette (Name it hadde noen, men de er små i str.). Fant bodyer helt opp i str 110 på sparkjop.no.

Noen som vet hvordan de er i størrelsene? Evt. vet om andre plasser de selger bodyer i str. 98 og større?

Skrevet

Begynner å bli litt over et år siden vi brukte body, men mener å huske at de var litt små i størrelsen; både ull fra Tom & Trine, og de vanlige bomullsbodyene som jeg ikke vet om var noe spesielt merke.

Skrevet

sønnen min bruker nå 92 i bodyer. kjøpte i str 100 frasparkjøp nå. og de var litt lange på armene men passa ellers. så de er nok litt mindre i str. cubus selger større enn 92. hvertfall i eidsvoll.. de har hvertfall hatt 98 her

Skrevet

De er små i størrelsen, de som heter baby world eller noe sånn er vertfall 1 str "feil".

Skrevet

Hei:)

Har nettop bestilt noen, målene til str. 100:

lengde: 43 cm

bredde, bryst: 25.5 cm

lengde arm: 34 cm

Gutten på 2 år bruker den, er litt lang i armene men ellers passelig.. han er "normalt"stor tror jeg, kanskje ørlite stor gutt..

Str. 80:

lengde ca. 37 cm

bredde bryst 21 cm

lengde arm: 26.5

Jenta på 7 mnd bruker den, ho er brei over bringa, normalt lang, men den er passelig i lengden, lang i armene.

Så er små i str. ja,(disse jeg har målt er vasket en gang, ikke hatt i tørketrommel) men holder passform og mykhet- og farge veldig- har en som er brukt sammenhengende i ett år nå, jenta overtok for litt siden.. super kvalitet, bare så synd de ikke finns i flere farger osv, syns det blir litt kjedelig med de stripene og rosa og blått :))

Skrevet

glemte å skrive at dette er tom og trine bodyene, i bomull:) Stripete...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...