Gå til innhold

noen som vet om det finnesklemmer man kan feste i dynen og så feste i madrassen så ikke lille får dynen over hode?

Anbefalte innlegg

Skrevet

å eventuelt hvor man kjøper det?

Lille sover så urolig å hver kveld jeg kommer inn har han hele dynen i en ball over hode. igår trykte jeg dynen godt ned i enden av sengen men når jeg kom inn neste gang lå den fortsatt som en ball over hode hans. Dette skjer titt å ofte, har begynt å sove dårlig på natten nå pga jeg er redd for at han ikke klarer å ta vekk igjen hele dynen..

tips gjerne om andre metoder

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min lirker seg under dyna uansett hva jeg gjør, så en sovepose kan være en god løsning. Det brukte vi på eldtsemann i alle fall. Har ikke byttet ut dyna på lille ennå, for dyna er jo svært lett og luftig, så den ligger over ham mer som en tunnel ser jeg. jeg er derfor ikek så bekymret som jeg var med førstemann - men kommer nok uansett til å finne fram posen fra sist nå som den er stor nok (de finne si små str også. HM har fine til fin pris). Så kan jeg heller legge over et luftig ullteppe i tillegg om det blir kaldt.

Skrevet

Min gjorde også det før vi kjøpte sovepose fra IKEA. Billig og fin:-)

Skrevet

Prøv sovepose, som selges på hm, babybutikker, ikea osv. Da er problemet løst:)

Skrevet

du som skrev det med at din lirker seg under dynen uansett, men lille er lirker seg ikke under dynen han drar hele dynen over hode å der ligger den i en ball over hele hode, han har ikke beveg seg en cm. Han får den somregel ikke vekk heller.

men skal prøve sovepose :) må de ligge med beina strak ut da, eler kan han ligge med de krøket opp i luften slik som han pleier?

Skrevet

nei, han kan krøke beina. Det er ganske god plass i de posene.

Skrevet

oki :) da skal jeg ut å kjøpe en slik en :)

Skrevet

Du kan kjøpe sånne klyper med ring i den ene enden.. Den festes på sprinklene i senga og i dyna..

De bør ha det i de fleste babyutstyrsbutikker...

Skrevet

takk, skal sjekke ut det også :)

Skrevet

Dette lurer jeg også på. Mini på 6 mnd ligger i sovepose, men liker å ha dyne i tillegg. Han drar alltid dyna over hodet så jeg trenger også slike klyper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...