Ennai Skrevet 17. januar 2011 #3 Skrevet 17. januar 2011 Jeg skifta før baggen var for liten for han ble bare sinna av å måtte ligge, og synes ikke han satt noe godt når jeg satt opp den plata i bunnen av baggen (har simo kombi). Gutten var nesten 5 mnd gammel da vi bytta, og det er vi glad for at vi gjorde Han sitter mye bedre og vi er mer fornøyd alle sammen
gullis og snuppis Skrevet 17. januar 2011 #4 Skrevet 17. januar 2011 Hei! Byttet vel sist gang når han var ca 5,5-6 mnd. Da var bagen begynt å bli ganske knapp + at han da ikke likte å ligge ned hele tiden, men ville komme opp så han kunne titte ut. Denne gangen har jeg større bag, så regner med den vil kunne passe lenger, men må se an hvor lenge lillegutt finner seg i å ligge i den
Canari Skrevet 17. januar 2011 #5 Skrevet 17. januar 2011 Jeg bytter så snart denne kuldeperioden er over. Redd han skal bli kald om han ikke ligger godt nedi bagen, men den er rimelig trang nå, ja!
tromsøjenta Skrevet 17. januar 2011 #6 Skrevet 17. januar 2011 Jeg skiftet i helga:-) Mini er 7,5 mnd og 74 cm. Bagen har egentlig vært liten en stund, men jeg har ventet i det lengste fordi jeg synes den er mye lunere enn sportsdelen.
Gjest Skrevet 17. januar 2011 #7 Skrevet 17. januar 2011 Jeg skiftet når hun var rundt 5 mnd.. Hu ville ikke ligge flatt, og bagen var for kort.. (Lang jente) Bruker et tynt ullteppe rundt overkanten (innivogna) Og stormtrekk over voksiposen når det er kaldt.. Da er det lunt og godt..
førstegang...1 Skrevet 17. januar 2011 #8 Skrevet 17. januar 2011 Trodde de måtte ligge flatt til de kunne sitte selv? Men det er jo supert hvis de ikke må det.
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 17. januar 2011 #9 Skrevet 17. januar 2011 Hallo, Min lille (store) knott var 9700gram og 70cm på 4mnd. kontrollen:) Han er straks 6mnd. (lurer på hvor stor〈 han er nå...?) Vi har TFK - og jeg synes sportsvognen er for stor og åpen for ham... I tillegg han må sitte vendt FRA meg Derfor "stapper" jeg ham ned i bagen ennå :=) Og håper på å gjøre det en stund til.... til det er litt mer vår i luften iallefall. Hadde det vært opp til ham - ville han nok sittet mer opp og sett litt .. Han er ganske nysgjerrig blitt ;o)
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 17. januar 2011 #10 Skrevet 17. januar 2011 Dette lurer jeg på også, mini er snart 4,5 mnd, og det har begynt å bli farlig å ha han i vogna. Det går fint når vi er ute å triller, for da har han på seg så mye klær at han ikke får lea på seg Men når vi er inne på senteret må jeg jo kle av han, og da tar han rett som det er tak i sidene på baggen og setter seg opp,så begynner han å vælve beina over den ene siden..og DET liker ikke jeg! Er jo ikke seler i baggen heller!? uff...
Grateful mom Skrevet 17. januar 2011 #11 Skrevet 17. januar 2011 Byttet nå, ved 5,5 mnd alder. Gidder ikke gå kun når hun sover lenger. Vi har simo kombi så jeg kan ha henne mot meg
Helann og lillebror Skrevet 17. januar 2011 #12 Skrevet 17. januar 2011 Drøyde i det lengste fordi jeg ikke hadde lyst til å bytte da det var 10-15 minus ute, følte han lå lunere i bagen. Men til slutt ble den for liten og nå har han vært i sportsvogndelen i et par uker. Han er drøyt 8 mndr.
meg83 Skrevet 17. januar 2011 #13 Skrevet 17. januar 2011 Da gutten min var 3 mnd. Føltes veldig tidlig, men han er så lang, og det ble ikke plass til både han og vinterposen i bagen
millie+2klumper Skrevet 17. januar 2011 #14 Skrevet 17. januar 2011 Hun er straks 6 mnd og har ikke skiftet enda. Kommer hvertfall til og vente en mnd til.. Med storebror skiftet jeg når han var 5,5-6 mnd. Da tok han tak i sidene på bagen og heiste seg opp selv for og se:P Men det gjør ikke lille jento så då får hun ligge litt til:)
gumo Skrevet 17. januar 2011 #15 Skrevet 17. januar 2011 Ved rdrøyt sju mnd. Da begynte deg å bli trangt i bagen..
mamman til Fillip Skrevet 17. januar 2011 #16 Skrevet 17. januar 2011 Min er 7mnd å har enda ikke skifta.. ok plass enda med voksiposen:) Drøye i det lengste ettersom den virker lunere når vi går ute nå på vinteren... Om vi går inne på senter eller noe så fikser jeg bare voksiposen sånn bak han at han får ryggstøtte, sånn at han får en "stol" koser seg maks da:)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 17. januar 2011 #17 Skrevet 17. januar 2011 Jeg bytta da knotten var 4,5mnd. Da var det et rent hel*** å gå tur med han i bagvogna. Måtte kjøpe ny da hjulopphenget på den gamle knakk, så da kjøpte vi like greit en vogn uten bagdel. Det ble en helt annen gutt å ha med på tur når han kom seg litt opp! Det er full liggestilling i vogna så når han skulle sove, la vi han helt ned:)
Gjest Skrevet 18. januar 2011 #18 Skrevet 18. januar 2011 De bør selvfølgelig ikke sitte med ryggen helt oppe før de sitter selv, men å ta den opp et hakk eller to er greit.. De vil uansett kunne se litt mer da..
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 19. januar 2011 #19 Skrevet 19. januar 2011 Gutten min vokste ut av teutunia fasion baggen da han var 4 mnd, syntes han var alt for liten til å sitte i sportsvognen, så byttet til storesøsters gamle vogn, Emmaljung duo edge, i noen mnd til. I allefall til å stå å sove i hjemme, godt og lunt med god plass til pose og alt! Nå er han 9 mnd og vi bruker bare teutonia sportsvognen, gjort det i en mnd tid, dette fordi han begynte å klatre over kanten på bagvognen. Ellers satt jeg han bare opp i ryggen i bagvognen når han ville sitte å se før den tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå