Gå til innhold

Skulle ønske det var flere her inne....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men de fleste sitter vel å bare venter.

Får dere til å sove?

Det rareste er at jeg sover best på dagtid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sniker meg inn fra andre trimester, enda en drøy uke til jeg kan komme inn hit ;) Men noen innlegg fenger jo ;)

Jeg er nesten 26 uker og har slitt med å sove siden jul! Dvs jeg har ikke sovet mer enn to hele netter siden rom-julen og det var faktisk de to siste.. Ellers sover jeg også som en stein på dagtid, ikke nødvendigvis så lenge, men godt.. Dumt å sove på dagen for da får man ikke sove på natten osv, men når man ikke får sove på natten over lengre tid så må man jo sove da ;)

Men det er altså håp, to netter har gjort underverker på kropp og sjel altså ;)

Lykke til..

Skrevet

God morgen :)

Her ventes det ikke enda, er evigheter til termin.

Søvn er jeg heldig å få nok av, hvertfall de nettene ungene sover godt.

Jeg prøver å holde meg unna dagsoving, hvertfall sånne lange dupper. De fører bare med seg våkennetter for min del. Var derimot litt annerledes når jeg gikk med førstemann og kunne styre døgnet selv. Da gikk døgnet litt i surr på slutten :)

Skrevet

Jeg tror vi bare må sove på dagtid.

Om det er dette kroppen ber om og ønsker så.

Så får man bare laste ned litt filmer etc. på natten.

Jeg forsøkte å snu på døgnet igår med litt kaffe.

la meg til å sove i 1 tia på natta.

Sov 3 timer og våkna igjen.

Har vært våken hele natt. Og ingen dagsoving igår.

Så er litt utslitt.

Det går tydeligvis ikke an å ta igjen søvn.

Sov ekkelt gjorde jeg også under denne nattas duppen.

Tror nok det skal litt til for å styre kroppen for tiden.

Kroppen gjør visst litt som den selv vil.

Så nå har jeg bestemt meg for å bare la det være.

Skrevet

Heisann! Er i uke 29 med nr. 3. Har to jenter på 3,5 og ei på straks 2 år.. Sliter også med søvn,og har gjort det i alle svangerskapene..har bekkenløsning som gjør at alle stillingene jeg liker er vonde og klarer ikke snu meg så ofte som jeg skulle ønske.. Menmen, tida går fort når man har to rakkerjenter og holde følge med. Frem til mars er de i barnehagen 4 dager i uka,men etter det skal de bare 2 dager i uka,siden jeg er hjemme da.

Har dere alt på stell utstyrsmessig? Vi bor langt ute i distriktet i Troms,så her blir d meste som trengs bestilt på nett..men har jo det aller meste fra babyperioden til jentene.. Noe nytt trengs alltid og siden det kommer en gutt,så er det jo nødvendig med noen flere klær..;)

Forslag til nettsider med babyting mottas med takk..;)

Skrevet

mamma til Rinde og Luna:

du har hvertfall litt å drive med om natten du da ;)

Jeg har ikke hatt problemer med søvn de to forrige svangerskapene, snarerer det motsatte, har sovet godt, selv når jeg ventet nr.2 og nr.1 var bare 2år, da var jeg alene, så jeg la meg med han ved 19/20tiden og sov til 6 på morningen..

Men nå.. uff.. legger meg med min mann selvfølgelig ;) rundt 22/23, ender med å stå opp litt etter midnatt, suser litt rundt, litt på tv og litt på nett, eller bare "slapper" av på sofaen, prøver å legge meg igjen etter ett par timer, opp igjen rundt 2/4, da sovner jeg gjerne på sofaen med CSI på sleep.. våkner rundt 5 og legger meg i senga, våkner og står opp sammen rundt. 6.30.. og da er dagen igang ...

Men jeg har ikke vondt eller ubehag, så det er ikke noen direkte grunn, i mens får jeg håpe det går seg til og sove litt på dagen når det passer seg slik ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...