Mamma til en<3 Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 Hei Var hos legen ikveld pga veldig smerter i venstre side i magen og fant ut jeg var gravid. noen som ser hvor langt jeg er på vei å kjønn? tilbakemelding kommer seff så fort jeg vet noe mer født 050992 på forhånd tusen takk
*lille blomst* Skrevet 17. januar 2011 #2 Skrevet 17. januar 2011 Gratulerer Kristina! Jeg får opp at du er blitt gravid i månedskillet nov/des og er 7-8 uker på vei... sterkt opp termin i august:) får opp gutt:) Masse lykke til! kos deg med graviditeten! Hvis du orker en dag, ville du tatt en titt på meg? ang graviditet/kjønn og om/når det blir noe flytting på oss? klem
solrose1 Skrevet 17. januar 2011 #3 Skrevet 17. januar 2011 ja tror du får gutt..og ser at du er 4+5 uker på vei
zassy☆ Skrevet 17. januar 2011 #4 Skrevet 17. januar 2011 Hei fikk opp gutt på kjønn jeg Gratulerer så mye da! Var det helt uventet eller? Lyst å se på kjønn tilbake? kanskje vi får følge på 1.tri da? klem.
Gjest Skrevet 18. januar 2011 #5 Skrevet 18. januar 2011 gratulerer så mye! får opp fødsel på deg på sensommeren/august, får opp jente jeg da.. masse lykke til snuppa, håper du har det fint
Mamma til en<3 Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 18. januar 2011 Tusen takk alle sammen Skal se tilbake på deg/dere som har spurt senere idag eller i morgen Var uventa ja også kommer jeg med tilbakemelding så fort jeg vet noe mer
Gjest Skrevet 18. januar 2011 #7 Skrevet 18. januar 2011 om du orker så kan du kanskje se når jeg drar på ferie? har bestemt at jeg drar, men venter på noen papirer før jeg kan dra og har null peil på når de kan komme 080377 takk!!!
Mamma til en<3 Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 19. januar 2011 *Lille blomst" Tusen takk for at du tok deg tid til å se på meg, tilbakemeling kommer så fort jeg vet noe mer:) ville du sett åssen graviditet går? om det eventuelt blir keisersnitt eller ikke? Og om du hadde orka å sett hvordan det kommer til å gå mellom meg å kjæresten.. virker som det skjærer seg fra hans side om jeg beholder ungen pga han ikke er klar for å bli far enda.. Føler gutt på deg også fikk opp flytting om 3mnd, føler dere har finne noe/flytta innen sommeren Er dere folova eller planer om det? fikk bare folovelse opp
Mamma til en<3 Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #9 Skrevet 19. januar 2011 *solrose1* Tusen takk for at du tok deg tid til å se på meg:) kommer med tilbakemelding så fort jeg vet noe
Mamma til en<3 Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #10 Skrevet 19. januar 2011 *zassy* Tusen takk for at du tok deg tid til å se på meg:) Ja, var uventa Får opp begge skjønn på deg, men føler mest jente hadde du orka å sett åssen graviditeten går og eventuelt åssen det går mellom meg og kjæresten fremover? Han er ikke klar for å bli far og vet ikke hva som skjer fra hans sin side om jeg beholder den.
Mamma til en<3 Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #11 Skrevet 19. januar 2011 *WhiteLilymedtreknopper* Tusen takk for at du så på meg Har selv drømt om at jeg fikk en jente FØR jeg viste jeg var gravid. Men ellers sier de fleste at de trur det blir gutt, så blir spennede å se Hadde villet sett åssen det går med meg og kjæresten fremover også om du orker? Han er ikke klar for å bli pappa enda sier han og vil helst jeg skal ta den vekk, beholdte jeg den så viste han ikke hva som kom til å skje mellom oss Trur du enten drar på ferie eller får papierene i Februar/Mars
*lille blomst* Skrevet 19. januar 2011 #12 Skrevet 19. januar 2011 Takk for svar Kristina! Hvordan går det med deg og magen? har kjæresten roet seg? så morro at du fikk opp flytting, vi er veldig klare for det og har muligens funnet drømmehuset! gift for 2 år siden:) - men vi koser oss veldig sammen, så mulig det kommer opp;) Ang spørsmålene dine: Jeg får kun opp positive svar på dere, han roer seg og gleder seg sammen med deg osv... Får sterkt opp at graviditeten går bra og at du beholder knøttet:) får fremdeles opp gutt;) Lykke til! klem
zassy☆ Skrevet 19. januar 2011 #13 Skrevet 19. januar 2011 Hei og takk, så ikke at du hadde sett på meg før nå. Kan gjerne se mer på deg når jeg føler meg bedre igjen, sliter maks med kvalme så greier ingenting akkurat nå. Hørtes ut som en kjip situasjon at kjæresten ikke vil Håper det ordner seg for dere. Kan som sagt se på deg når jeg føler meg bedre. Jeg er virkelig spent på kjønn nå, først sa "alle" gutt, men nå har 4 stk sagt jente, så begynner å bli 50/50, jeg er med andre ord like langt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå