Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmm.... de tar litt tak bak i ryggen og, men ikke så veldig... varer ca 1 min + - Dette var jo litt spennende...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

klarte å lagre to ganger her, visst.. :(

Skrevet

hmm... 3-4 min mellom hver gang nå... Varer ca 1 min fortsatt og gjør like lite vondt.... aaahrg! Ble veldig usikker her nå!

Skrevet

Mine rier var som du beskriver, nesten ikke vonde.

Er dette ditt første barn?

Skrevet

Ring føden for sikkerhets skyld, ikke alle som har vonde rier i begynnelsen :P

Man skal sjekkes hvis kynnerene er regelmessige ;) Eller gjør som meg, ta en lang og varm dusj, går det over da så er det ingenting på gang

Skrevet

Nei, det er mitt tredje... Var ikke vondt i begynnelsen med forrigemann heller...

Har ikke hatt noen tegn på at det kan være noe på gang. Ikke noen slimpropp (gått med begge de to andre), ikke løs mage før nå sist jeg var på do... (sorry) Ikke kjent noe murringer som alle damene her inne snakker om...

Men magen har sett litt anderledes ut i dag. Spissere. Og det var veldig mye liv en periode med kraftige spark. Har ikke hatt det før. Bare rolige bevegelser...

Skrevet

Sitter her enda med fortsatt noen lunde regelmessige kynnere. Men de gjør fortsatt ikke vondt.. Klarer ikke alltid helt å skille når den ene begynner og når den slutter, men..

Har sendt mannen til køys sånn i tilfelle det bare er lurerier... Han må jo kanskje på jobb i morgen, så greit for ham å sove litt. Selv får jeg nok ikke sove med det første, så jeg sitter nå her...

Skrevet

Hvordan går det?:) Tok du kontakt med føden? Har du kynnere/rier enda?:)

Skrevet

Det gav seg i 3-tiden. Snakket med føden, men de mente at siden det ikke gjorde spesielt vondt så kunne jeg bare vente med å komme ned.

Har litt kynnere i dag og, men ikke sånn som i natt. Får håpe det tar seg opp igjen til kvelden. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...