Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 Vet ikke hva jeg skal gjøre snart lengre.... har nettopp fått vite at enda ei venninne av meg har blitt gravid... hvorfor skjer det med alle andre, og ikke meg????? hva har jeg gjort ettersom jeg ikke blir gravid tenker jeg..... blir SÅÅÅÅ deppa,forvirra og frustrert at jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre... Det er også flere kollegaer av meg som er gravide.. og det sliter veldig mye på meg å forholde meg til disse gravide... Er det flere en meg som har det eller føler det slik??? føler meg sååååå alene i denne verden som ikke blir gravid.... har prøvd flere kurer med pergotime og har prøvd akupunkturbehandling for å få stabilisert mensen, men det lyktes ikke der heller... Har vært gravid en gang tidligere, men mistet dessverre da jeg var kommet over hallveis i svangerskapet... ;( Er såååååå desperat for å bli gravid igjen at jeg nesten ikke finner ord på hvor mye jeg ønsker meg dette.... Livet er urettferdig!!!!!!!
Herman sin mamma Skrevet 17. januar 2011 #2 Skrevet 17. januar 2011 Vet hvordan du har det. Har hatt det slik en laaang stund selv. Men, nå er endelig gubben klar for å prøve, så vi har akkurat hatt første kur med pergo nå. Og håper den lille spiren sitter snart! Jeg har hatt lange perioder hvor jeg har følt meg fryktelig ensom og forlatt når venninner og kollegaer blir gravide med nr. 1, nr. 2 og nr. 4. Men det blir vår tur snart vet du :-) *klem*
Gjest ♥venter på storken♥ Skrevet 20. januar 2011 #3 Skrevet 20. januar 2011 Hei. Jeg vet hvordan du har det. Men jeg prøver å fokusere på at en dag blir det oss Har du vært inne til lap? Kan hende det hjelper. Det øker sjangsene spesielt sammen med pergo. Jeg fikk beskjed at blir jeg ikke gravid innen 4 mnd, skal jeg på en runde med pergo.. Men krysser fingrene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå