Maibaby:) Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 jeg er nå 17 uker på vei, og synes egentlig at det er litt tidlig å handle ennå.... meeeen så ser jeg at det er jo mye penger å spare!! for eksempel bilstol på barnas hus som er 1000 kr billigere.... off er ikke helt lett dette vet dere om det er mye salg på de store tingene som stellebord, bilstol, vogn osv ellers i året også?? er vår første så har liksom aldri fulgt med på disse tingene
sahrah Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 Nå er jeg 35 uker og ferdig med alle innkjøp, men må si at det er jeg veldig glad for, det er ikke gøy å gå i butikker nå, eller vagge rundt, blir nedpress til 1000, kynnerne kommer tett, svimmel og bekkenet AU, jeg er sjeleglad jeg shoppet litt og litt av gangen fra uke 12, kjøpte vogn da det var salg, bilstol da det var salg og stellebord allerede i uke 15. Det blir fryktelig mye penger man skal ut med så jeg fatter ikke hvordan folk kan vente lenge før de begynner å handle jeg, og som sagt er jeg veldig glad nå at jeg er ferdig ) Og det lønner seg å benytte seg av tilbudene, ting er DYRT
Jente`06+gutt `11<3 Skrevet 17. januar 2011 #3 Skrevet 17. januar 2011 jeg ville også handlet litt nå, hvertfall på ting som virkelig er nedsatt. De har jo kampanjer gjennom hele årt, men synes det virker som det er mest salg nå ettersom de "kvitter" seg med fjorårets modeller etc. (De bytter antageligvis bare farge på enkelte ting). Første gang jeg var gravid var jeg ganske nervøs for at noe skulle gå galt etc, men sånn kan man jo ikke tenke!
<3 snart mamma <3 Skrevet 17. januar 2011 #4 Skrevet 17. januar 2011 Hei på deg!! Jeg syntes d er kjempe smart å benytte seg av januarsalget da alt koster. Jeg er i Uke 10 og har kjøpt inn litt småtteri allerede , d er klart d er tidlig, men syntes d er lurt med salg også er d jo så koselig
addaadda Skrevet 17. januar 2011 #5 Skrevet 17. januar 2011 jeg er i uke 24 og jeg har storkost meg på januarsalget.............
fox`y Skrevet 17. januar 2011 #6 Skrevet 17. januar 2011 Snakket me barnashus forige uke jeg å de sa at de har tilbud stort sett gjennom hele året på enkelte varer. så januarsalget var ikke noe grunn for å stresse. jeg er 24+5 å har ikke handlet noe ennå. Men d er jo meg hehe.. denne uken skulle d vist være stort vognsalg på barnashus.
Foxxy C *fødeklar* Skrevet 17. januar 2011 #7 Skrevet 17. januar 2011 JA Har handlet en del på salget. Har kjøpt vogn, Maxi Cosi + basisklær i str (50 bare noen få ting), 56, 62 og 68 i tillegg til babypledd og en del håndkler. Har kjøpt den vogna jeg ønsket meg i ønsket farge og av de andre tingene trengte jeg heller ikke inngå noen kompromisser - og alikevel har vi spart 3-4000 kr :-)
Maibaby:) Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #9 Skrevet 17. januar 2011 da hørte jeg på dere kloke damer nå har jeg kjøpt bilstol og barnevogn på barnas hus!!! ble maxi cosi, og mountain boogi penger spart er 4000kroner!!!! + vi fikk med en skinnfell til 300kr, hihi vil også nevne at barnas hus på forus har tydeligvis kanon god service!! både jeg og mannen min ble kjempe fornøyd, og det midt i stresset i januarsalget
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 17. januar 2011 #10 Skrevet 17. januar 2011 Ikke handlet noe ennå, men så har vi nesten alt fra før så eneste vi trenger er vogn som vi vil ha ny. Og evt litt blå klær om det skulle vise seg å være gutt Men glad vi har mye så jeg ikke trenger å styre så mye, siden formen fortsatt er dårlig og jeg helst tilbringer tiden på sofaen etter jobb og legging. Vi kjøpte utstyr på salg sist, i august, så det er salg litt utenom januar også om du har behov for å dele opp innkjøpene litt
Kiwi med maispire Skrevet 18. januar 2011 #11 Skrevet 18. januar 2011 Irriterer meg litt over at jeg solgte ALT av barneutstyr vi eide 3 uker før jeg fant ut at jeg var gravid igjen.. Hadde nemlig ingen tro på at vi skulle bli gravide igjenn så fort;) Tror vi satser på å kjøpe vogn, bilstol og det andre vi trenger brukt. Sparer masse penger på det. Er usikker på om vi skal kjøpe brukt bilstol, men vi får se:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå