Liten gutt i magen<3 Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 Vi sliter så veldig.. Han er våken alt fra 2- 7 ganger iløpet av natten og jeg blir gaaaal snart!Han er så urolig, sovner som regel etter litt vann eller melk men andre ganger er han lys våken. Sover ca 2-3 timer på dagen fordelt over 2 økter. Hvordan har dere det?Er det vanlig å være så mye våken?
2tal Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 9 mnd. her og natta har nettopp bedra seg etter besøk hos manuell terapeut/osteopat. Hun sover roligere og våkner "bare" 2 ganger i løpet av natta mot 3-6 ganger tidligere (begynte å rote ved 5mnd-alder). Hun har som regel bare en lur på dagtid (1,5 time).
kråkemamma Skrevet 17. januar 2011 #3 Skrevet 17. januar 2011 her er småen 11,5 mnd. hanhar herja vilt om natta siden han var 4 mnd. får fortsatt melk om natta. eneste som gjør at han sovner igjen. men nå har vi bestemt oss for å venne han av med det. han skal også snart flyttes på eget rom så håper han sover bedre der. om dagen sover han en gang 1-2 timer. det har han gjort i en mnd ca. det har roet seg en del på kvelden nå, sover somregel frem til midnatt uten en lyd. og så er det en eller to melkerunder før vi står opp mellom 05.30 og 06.30. da er han blid som en sol
Topo Skrevet 17. januar 2011 #4 Skrevet 17. januar 2011 Junior her er 10,5 mnd, han sover ca 1 time på dagen. Legger seg rundt kl 20 og våkner rundt kl 09. Han får en flaske ca kl 01 når jeg legger meg, som han drikker i søvne. Har hatt den rutinen i vel 4 mnd )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå