♥lykkelig♥ Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 På morran i dag, så var det akkurat som om noe som sa -klikk¨- eller.... noe som knakk?? hvis noen skjønner... føltes så rart... noen som har opplevd lignende?
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 Hm eneste gangen det sa "knekk!" hos meg var under fødselen da halebenet flyttet på seg hehe
Trollmor til 2 Skrevet 17. januar 2011 #3 Skrevet 17. januar 2011 Hos meg knekker og knepper det støtt og stadig. Det være seg i ankelen, i håndleddene, i bekkenet, i ryggen eller i magen. Det gjør ikke vondt da heldigvis =) Hos meg kommer det av at jeg, fra før, har hypermobile ledd og at jeg gjennom dette svangerskapet har hatt en del bekkenløsningsrelaterte vondter i muskler og ledd. Nå som det nærmer seg termin (12 dager igjen!), tror jeg rett og slett at hormonene gjør at leddene mine blir enda løsere enn normalt.
Ella78 m/ A&M Skrevet 17. januar 2011 #4 Skrevet 17. januar 2011 Hos meg knekker det i leddene til vesla i magen mange ganger om dagen... Hadde det aldri med førstemann, men husker å ha lest om andre som hadde det sånn... Det er i hvert fall ikke det minste farlig. Knekket kommer ofte når hun sparker....
♥lykkelig♥ Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2011 ok, fikk litt panikk når det skjedde men da er det heldigvis ganske normalt! takk for svar!
VaBre Skrevet 17. januar 2011 #6 Skrevet 17. januar 2011 Fikk et lite knepp i går jeg også, aldri hørt det før. Jeg har hørt at noen hører akkurat som et lite knepp før vannet går, så jeg fikk litt forhåpninger om at det kansje det var dette kneppet jeg hørte, men den gang ei, ikke no' vann her, bare maserier, murringer og dårlig mage siden fredag...men ser jo her at det kneppet kan være forskjellige ting =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå