Gå til innhold

6.uke og fly..er dette skadelig for fosteret??

Anbefalte innlegg

Hei,blir snart sprø her... Skal på weekendtur til Barcelona på fredag,har gitt fotballbilletter til FC Barcelona til vår eldste sønn. Er dermed helt nødt til å reise, kan ikke skuffe han.. Så oppdaget jeg for en uke siden at jeg er gravid, ca 6-7 uker nå. Leser alt fra at dette er helt ok til blodpropp, stråleskade, kosmisk stråling,spontanabort osv osv blir snart helt hysterisk.. Har nok med å prøve takle angsten for listeria og andre skumle bakterier som kommer hoppende mot meg når jeg åpner kjøleskapsdøra, om ikke jeg skal få angst for dette også:-( Pls hjelp meg her, hva vet dere om dette?? Kan være skadelig for foster eller ikke??

Fortsetter under...

Venninnen min reiste til Paris i uke 8. Ikke noe problem i det hele tatt :-) Tror du kan reise med god samvittighet, passe på maten, kanskje bevege deg ofte på flyturen og drikke vann på flaske :-) God tur :-)

Det er helt ufarlig, ikke noe å stresse med. Flypersonell som blir gravide kan jobbe i lufta frem til uke 12.... så ikke skadelig! og flyr du bare av og til og formen er fin kan du trygt fly langt ut i svangerskapet. Avhengig av lengde på reise så kan du fly helt frem til 8 mnd..+ God tur

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...