anette staiiiiii Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 jeg byttet til sportsdelen i dag til gutten vår 6 mnd,meen jeg lurer på hvilken sovepose som passer best til sportsdelen?den jeg har blir for stor og klumpete..
Helann og lillebror Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 Vår Odenwalder dunpose passer iallfall bra. Men så rart at din ikke passer, trodde de fleste skulle passe?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 16. januar 2011 #3 Skrevet 16. januar 2011 Vi har også Odenwalder til Emmaljungan vår, den med bamse inni. Den passer fin-fint ihvertfall=)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 17. januar 2011 #5 Skrevet 17. januar 2011 vi har ikke byttet til sportsvogn enda men vi har voksi urban(den med pingvin i hodedelen) min søster har den i sin emmajunga vogn å den passer fint
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 17. januar 2011 #6 Skrevet 17. januar 2011 Skal også bytte når jan, er omme. Han er 6 mnd og den beg å bli liten, samt han tar situps i vogna. Har den oddenvalder med bamse inni jeg også. Den er kjempegod.
LittLykkelig Skrevet 17. januar 2011 #7 Skrevet 17. januar 2011 Har voksi urban vi også. Den sitter helt perfekt i, er veldig fornøyd Liker at den er i sånn "soveposestoff" sånn at den er vannavstøtende utpå
Makkapakka Skrevet 17. januar 2011 #8 Skrevet 17. januar 2011 Vi har voksipose, den synes jeg passer bra. Vi har også en større pose. Kjøpt på XXL og skal egentlig være i pulk o.l. Passer den også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå