Mimas Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 Må bare tipse om at det under madrassen på bagdelen av Brio Happy Duo vogna er et handlenett... Fant det akkurat ut etter å ha brukt vogna i 6 mndr etter å lest på nett om en annens erfaring med vogna....
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 Hmm, skal tro om dette gjelder Mix også...hvordan ser det ut?
Mimas Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2011 Sort "regntrekkaktig" som bare kan vippes over kanten av vogna og henger fast i stropper som kan klipses av. Ligger under et hvitt trekk som ligger rett over treplata.
Brunka Skrevet 16. januar 2011 #4 Skrevet 16. januar 2011 Syntes dette var et HOT tips, hehe!! Men vi har nå endevendt vogna uten resultat.... Er det lett å finne når du vet om det liksom??
2010 Mammaen Skrevet 16. januar 2011 #5 Skrevet 16. januar 2011 Hmm.. Ryddet bort bagen for en drøy måned siden jeg... Har selvsagt ikke fått det med meg. Hvilken modell er det du har? Jeg har en 2010 modell kjøpt i Sverige.
Mimas Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 16. januar 2011 Vogna mi er 2010 modell. Handlenettet ligger under madrassen, og så under et sånt hvitt trekk som ligger rett på trebunnen. Har aldri oppdaget det før nå når jeg så etter det spesielt.
Mimas Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 16. januar 2011 Jo fant det lett når jeg først var på jakt Kjenner også reimene som ligger langs kanten nederst på innsiden hvis du vipper av trekket på bagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå