Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 Her ligger det tyggispakker, hårstrikk, balsamspray, mobiler, lommebøker, penner og gamle regninger.......... Blæ!! Det er vanskelig å holde orden altså! men det er jo ikke så pent å pynte med, så hva med litt kongler eller steiner eller kankje det er finsest helt uten pynt? Bare rett og slett et ryddig fat? Det tror jeg jeg skal gå for.... I morra!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #3 Skrevet 16. januar 2011 Jeg finner fram en eller flere ting jeg liker så lager jeg pynt rundt disse. Ting jeg bruker er gamle antikkting, lys, smykker, drops, pyntesand og stener, kongler (kan jo males eller ha glitter på), blomster og planter, avskårende roser, små bilderammer, skjell, tørkede blomster, mat osv, Her har jeg et fat med et brunt lys og masse flotte hvite shell rundt. Jeg har et fat som er fra jul med et glass med sølmedaljoner, en sånn smykkeremse som er til pynt i sølv og røde og sølvfargede lys. Så har jeg et fat med masse lys i ulike fasoner og størrelser. Så har jeg et fat der jeg har vann og to roser som jeg har kuttet av stilken på. I vannet går det jo ann å ha både farge og pynt men mitt er bare vanlig. I morra skal jeg sette sammen et nytt fat med utgangspunkt i passbildene til mannen og ungene. Jeg har noen små rammer så må jeg bare finne matchende pynt.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #4 Skrevet 16. januar 2011 Nøtter og frø? Og noen pene steiner innimellom? Et par små kubbelys på øverste "hylle"?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #5 Skrevet 16. januar 2011 Telys Blomster Krydder Eller du kan bruke fatet som er åpent smykkeskrin. Ha fatet på badet. Setter du det på nattbordet kan du ha lesebriller, er duftlys, en dagbok. I gangen kan du ha nøkler, mobil, lommebok osv. Man trenger ikke alltid ha fatet stående på kjøkkenbordet.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #6 Skrevet 16. januar 2011 Hvis du fremdeles vil ha det stående på kjøkkenbordet, kan du jo ha bestikk (evnt sølv), fine salt og pepperbøsser, bretta servietter, teposer + sukkerskål osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå