lykkelig79mod Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 Føler kroppen blir så varm på kveldene, og på nettene ligger jeg helst oppå dyna. Er der andre som har det slik?
Mama88 Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 Da er vi to..! De siste kveldene har jeg måttet skifte til en lett overdel, og bare gå i den og trusa. Sitter heller med et tynt pledd over meg i sofaen, så jeg ikke skal føle meg så naken På soverommet må jeg ligge med dyna halvveis av, blir så fryktelig varm av å ha en ekstra pute mellom beina... Så du er ikke alene
lykkelig79mod Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2011 Godt å høre, mannen min lurte på om det var temperaturmåleren i kroppen så var gått litt av hengslene. Kunne ikke annet enn å bekrefte det I går ble føttene skikkelig hovne også, så det er vel et tegn på å passe på å ha de høyt, spesielt på kveldene.. Vel vel, en stor fordel med å være varm: Bare å lukke opp dørene så får en all den kulde en vil ha
Trollmor til 2 Skrevet 17. januar 2011 #4 Skrevet 17. januar 2011 Jup..! Vi er flere! Jeg kan gjerne fryse mesteparten av dagen, til tross for fyring i ovnen, tøfler og varme klær. Men når kvelden kommer må tøflene av, vinduer og dører opp, dyna havner over gubben og jeg sprader rundt i huset kliss naken på natterstid! Må gjerne ut og stikke hendene i snøen noen turer i løpet av kvelden også =D Termostaten min har vært ødelagt gjennom hele dette svangerskapet, så det er nok ikke noe som er unormalt =)
LinnisR83 Skrevet 17. januar 2011 #5 Skrevet 17. januar 2011 JAAAAA! Mannen min sitter å fryser, og får ikke lov å fyre i peisen, mens jeg ligger som en hval i sofaen i bh og truse. Han kaller meg bare varmepumpa, fordi han varmer seg på hendene og beina mine Har hatt det slik siden uke 25 ca, og har måtte spørre andre om tempraturen ute for å kle på lillegutten min når han skulle i barnehagen. Hadde jeg kledd på han etter egen temp, hadde han gått i shorts og tynn genser
de tre bukkenebruse Skrevet 18. januar 2011 #6 Skrevet 18. januar 2011 ja,har hatt det sånn de 2 sisste nettene jeg også ... veldig furstrerende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå