Gå til innhold

Er det noe dere bare MÅ ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frukt i alle former og farger og knekkebrød for min del :-P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe jeg MÅ ha, men synes det er bedre enn vanlig med sjokolademelk, iskald drikke som juice og vann, og saftig frukt:)

Skrevet

Jeg har heller ikke noe jeg MÅ ha enda, men er blitt utrolig glad i salat og agurk på brødskiva.. Det knasker så godt i munnen :P Har det på det meste! hehe.. Heldigvis er det jo sunt da. Frukt er selvfølgelig og veldig godt!

Skrevet

Farris!! Og salt lakris :-)

Skrevet

Ristet brød... Agurk, tomat, paprika og druer er ting jeg tenker på hele tiden nesten. Og FISK!! Har hatt 6 fiskemiddager siden forrige mandag, og det er sjelden kost her i huset... Fisk er lekkert for tiden ;)

Komisk at man endrer matlysten sånn...

Skrevet

jeg har plutselig fått helt hekta på Nøtteblanding med fruktbiter i.. + tomater og appelsiner.. morsomt at nesten alle blir så "sunne" for jeg kjenner ikke sug til snop i det hele tatt.. enn så lenge :P:)

Skrevet

Jeg bare MÅ ha SØVN!!! Sover i snitt 14 timer om natten.... å jeg kan ikke styre det.

Skrevet

Masse maaaat! Uansett hva! Også hvile... Forsøkte å være på jobb èn dag, og til tross for at det var en rolig vakt, lå jeg i fosterstilling og trodde jeg skulle dø av kvalme ett døgn etterpå... :/

Skrevet

Ikke noe spesielt jeg er hekta på, men må ha eplejuice i hus! :) brødskive med kvitost med eple på er favoritten nå! Har også merket at jeg ikke har spesielt sug etter noe usunt, bare sunt! :)

Skrevet

Må bare ha appelsin, eple og salt lakris.

Skrevet

Supersure grønne epler, store saftige appelsiner og gulrøtter! Godis og snacks frister ikke lenger. Var slik forrige gang også....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...