Misa+spire i magen<3 Skrevet 16. januar 2011 #1 Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg er så slapp og sliten. Har flere uhell om dagen, hvor det bare renner tvers igjennom. Det kommer begge veier hele tiden.. Jeg er så lei. Det er ikke omganssyken dette heller, for jeg er ikke syk. Husker jeg slet med diare sammen med kvalmen første trimester med førstemann også. Da ble jeg innlagt på sykehuset noen dager og fikk litt væske iv. Er dette normal å være sånnt? Jeg har ingen vekt hjemme, men føler seg magen vokser men samtidig krymper. Føler meg innskrumpet, selv om jeg har hvertfall 10 kilo for mye fra før av. Har nok ikke gått ned så mye, men jeg blir jo bekymret for den lille da.. Er 100 prosent sykemeldt, men dette er pga bekken og rygg vondt. Har drevet sånn her i noen uker nå.. Magen veksler mellom hard, for så å være rennende vann. Hva skal jeg gjøre? Flere med erfaring? Kaster også opp flere ganger om dagen. -noen dager er bedre enn andre. Matlysten er helt borte, er jeg heldig klarer jeg å spise middag. Brød osv er uaktuelt. huff... liten frustrasjon fra meg oppi alt det gode. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142794112-diare-og-oppkast-hver-dag-112-uker-i-dag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå