<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 Kjempe gøy hver gang jeg kommer til en ny uke:) spennende å lese om forteret og hva som er ferdig utviklet inni her. hvor langt er dere på vei? Har termin 19 juli:)
Buffy07&11 Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 Artig da!! Jeg er 12+5 idag. Gleder meg til UL om 6uker nå! Husker hvor spennede det var sist gang!
theres 1986 ♂ ♀ ♂ + ♀ Skrevet 16. januar 2011 #3 Skrevet 16. januar 2011 15+3 og har termin 8 juli, har ikke fått time til ul enda, men kommer vel snart tenker jeg..=)
lille_me85*Fødeklar* Skrevet 16. januar 2011 #4 Skrevet 16. januar 2011 Ja de er så godt for hver fullførte uke:) Jeg er 14 fullgåtte uker på tirsdagen, så jeg har termin den 21 Juli:) Er det din første?
<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2011 spennende:) har fått ul den 21 feb. Blir kjempe gøy:) Dette er mitt andre barn. Har ei jente på 5 år fra før. Så hun blir skolejente samtidig som storesøster. stas for henne:) hadde vært morro med en gutt denne gangen. Vi er BARE jenter i vår familie. Min far har 7 døtre, og jeg har bare tantebarn og datter selv:) ingen gutter å finne i vår familie..hehe:) Blir jo absolutt gøy uansett kjønn, men hadde vært morro med en liten rampegutt nå Hvilket kjønn håper dere på? har dere mange gutter eller jenter i deres familie?
lille_me85*Fødeklar* Skrevet 18. januar 2011 #6 Skrevet 18. januar 2011 Jeg har en gutt på 6 år og ei jente på 3 år, så synes i grunn det er akkurat det samme om det er gutt eller jente. Men storebroren håper mest på at det blir en lillebror fordi han mener at han har en lillesøster og trenger ikke to I familien vår er det vel et lite flertall med jenter. Jeg har time til UL 24 Feb og gleder meg masse!!
Blomstermor Skrevet 18. januar 2011 #7 Skrevet 18. januar 2011 Hei jenter! Jeg er like langt på vei som dere, termin 17 juli. Hvordan er formen deres? Jeg kjenner nesten ingenting, noe jeg sikkert burde være glad for, men jeg skulle gjerne fått et hint på at jeg fremdeles er gravid. Men det er gøyere for hver uke:)
Maia&Mathias <3 Skrevet 18. januar 2011 #8 Skrevet 18. januar 2011 Så gøy! Jeg er 13 fullgåtte uker idag og synes tia går forferdelig sakte.... Er veldig gøy for hver uke som går forbi og gleder meg veldig til ul som er 3.mars. Har termin 28.juli og har en liten gutt som blir storebror når han er 2 år og 3 mnd gammel! Håper de blir bestevenner når de blir større! <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå