Gå til innhold

Bare av ren nysgjerrighet :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har vært på Ul å fått vite kjønn, har dette stemt med det kinesiskekartet? Er så spent, for sist så viste det en liten prins hos oss, å det stemte:) men nå viser det en liten prinsesse.. Er så spent :) hadde vært gøy med en av hver! Men så lenge det er friskt er vi glade, samme hva det blir :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

feil på begge med oss, viste gutter, venter jente nr. 3

Skrevet

Vel. det finnes jo forskjellige versjoner av kartet da.

Jeg fikk opp gutt på det ene sist, og jente på et annet. Fikk gutt.

Denne gang venter jeg jente, og på det kinesiske kartet på babyverden.no viser det gutt. Har ikke sjekket noen andre.

Skrevet

Jeg sjekket mine gutter. Den ene stemte, og den andre skulle vært jente i følge kartet;) Så gudene vet.

Nå er jeg 3. gangs, og i følge kartet venter jeg jente. Får se hva UL viser om et par uker:))

Skrevet

Hei!

hos oss har d stemt begge gangene, først fikk vi gutt, og denne gangen får jente. den kinesiske fødselskalenderen har stemt.

men om d er noe i d, vet ikke jeg. men hører at mange sier at d stemmer :)

Skrevet

Måtte sjekke på babyverden.no , der også viste det jente :) vi får vel smøre oss med tålmod og vente til Ul om 3 uker... :) men har på følelsen selv at det blir gutt igjen.. Men alle rundt meg sier jente.. Sist gang var vi overbevisst på at det var jente... Er jo så utålmodig å da egentlig vettu :) Hehe

Skrevet

Jeg har brukt fødselskartet på babyverden, og det har stemt på de to første. Denne gangen viste kartet jente (ringtesten også) men i følge ul blir det gutt! Blir spennende å se når mini kommer!

Skrevet

Stemte til meg, ja. Gutt underveis! :)

Skrevet

Det som er på babyverden viser omvendt kjønn på de fire jeg har fått tidligere. Denne gangen sier et gutt. Men har ikke værtpå ul enda , så vet ikke om det stemmer denne gangen eller om det fortsetter å være omvendt.

Skrevet

Stemte ikke på noen av mine....

Skrevet

Med nr.1 var jeg for ung til å kunne bruke det kinesiske fødselskartet, fikk gutt :) Med nr.2 sa kartet "jente" - og det stemte :) Venter nr.3 nå og både kartet og ultralyd sier "jente" så blir spennende å se :) Har forøvrig stemt på min mor (har 6 barn), mine bestemødre (begge fikk 4 barn hver) samt på svigermor (2 barn - gutter).

Skrevet

Stemte begge ganger. Sto jente, og fikk ei jente og har ei til i magen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...