Gå til innhold

Noen som har peiling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid mensen i 7 dager. Denne gangen ser det ut for at den stopper etter 3 dager. Noen som vet hva det kan bety?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke noe erfaring på det, men har hørt fra flere at hvis mensen er veldig mye kortere enn den pleier å være, og også noe svakere - mer som "rustaktig" utflod, så kan det tyde på graviditet....

Skrevet

Det er det jeg også har hørt... Men det er rent blod så ingen tvil om at det er mensen. Men har blødd mindre og flere dager kortere enn vanlig... Hm, jeg får se hvordan det utvikler seg. Håpet er nok lite...

Takk for svar!

Skrevet

Det er det jeg også har hørt... Men det er rent blod så ingen tvil om at det er mensen. Men har blødd mindre og flere dager kortere enn vanlig... Hm, jeg får se hvordan det utvikler seg. Håpet er nok lite...

Takk for svar!

Skrevet

Hvilken prevansjon du brukte før prøving kan spille inn også.. Før jeg begynte på pillen hadde jeg mensen i 7-8 dager. Da jeg begynte med piller hadde jeg mensen i 4 dager først, og så forlenget den seg da jeg byttet p-pillemerke etter noen år til rundt 7 dager. Etter at jeg sluttet med pillen i august har jeg bare hatt mensen i 3-4 dager (max). Blødde ganske kraftig de to første gangene, men nå er det likt som pillemens..

Lenge siden du sluttet med prevansjon?

Skrevet

Jeg brukte yasmin p-piller. Slutta i september. Blødde i ca en uke da jeg gikk på dem, og har gjort det etter jeg slutta og. Gjør ikke meg noe om det reduseres til 3-4 dager, selv om jeg helst skulle vært gravid da! Men det tar nok litt tid før ting er stabilt etter pilleslutt, den kroppen vår er litt rar av og til! Men gravid er jeg hvertfall ikke, får prøve igjen :)

Når har du ikm? Jeg regner med uke 7, har som regel litt lange sykluser...:(

Skrevet

Da kan det være det som gjør at mensen er blitt kortere. Kjekt med litt kortere blødning ja. Men føler at tiden frem mot el blir enda lengre da... :) Stå på videre med prøving! Jeg har ikm nå på søndag (23.jan) så krysser fingrene for at jeg får to streker på g-testen. Skal prøve å holde meg helt til lørdag før jeg tester, men kan være jeg ryker før... hehe..

Har hatt litt svingende sykluser siden pilleslutt i august, 26 og 30 dager nesten annenhver mnd. Denne mnd har jeg brukt el-tester så regner med at det blir 30 dagers..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...