Grevling Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 Hei I tre dager har jeg hatt smerter nederst i magen, på midten.. minner om sterke menssmerter! Kommer og går. Vokner også om natten som følger av smertene! Er det noen av dere som vet hva dette kan være? Er det kynnere? Har 13 dager igjen til termin, og håper jo at detter er et tegn på at fødsel ikke er så langt unna Noen som har det likt?
Babyønske �� Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 Modning kanskje. Det kjennes ofte ut som menssmerter.
Grevling Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2011 Modning ja.. det høres ikke så usannsynlig ut! Har du noen erfaringer om hvor lenge det kan holde på sånn, før noe virkelig settes i gang? Har holdt på sånn i noen dager nå, og det kommer og går gjennom hele døgnet.. Vil ikke si regelmessig, men OFTE!
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 16. januar 2011 #4 Skrevet 16. januar 2011 Enten modningsrier eller rett og slett en kraftig UVI. Det hadde jeg for noen uker siden, og maken til menssmerter har jeg aldri opplevd før. Måtte en tur på føden, da de trodde det var premature rier. Det var det altså ikke...men noe så enkelt som en UVI. Hvis du har modningsrier så er det veldig individuelt hvor lenge de kan vare før en eventuell fødsel settes i gang. Noen kan være plaget i ukesvis, andre i bare noen dager. Lykke til uansett:))))
Ettervinterkommervår Skrevet 16. januar 2011 #5 Skrevet 16. januar 2011 Har hatt masse mensmurringer og "svake rier" innimellom siden romjulen. Har også termin om 13 dager, men har gått over 11 og 13 dager tidligere. Tenker det blir en stund til fødsel enda, men håper da virkelig disse murringene har bidratt til noe. Ved de to forrige fødslene mine har jeg gått fra å være helt umoden (regner jeg med da) til full åpning i løpet av en liten uke - men konstante rier som ikke nødvendigvis var så vonde i starten, men som var ubehagelige nok til å holde meg våken dag og natt. Var selvfølgelig da utslitt når jeg til slutt dro på klinikken... Håper virkelig virkelig at jeg denne gangen får et kortere fødselsforløp, og at mensmurringene jeg har hatt til nå har hjulpet til med modningsprosessen. Skal forøvrig til modningsakupunktur i morgen...
Trollmor til 2 Skrevet 17. januar 2011 #7 Skrevet 17. januar 2011 Jeg har det også sånn. Og det forsterkes når lillegutt beveger på seg. Hadde lite eller ingenting av dette før han festet seg, men nå kommer det med ujavne mellomrom gjennom hele døgnet. Har 12 dager igjen til termin i dag =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå