Gå til innhold

Sitter og venter men

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ha ikm 13 jan og TR er ikke og se. Tok ein billigtest og neg etter 5 min. Sjekket den etter 20 min so svak at kun skimter med hvit bakgrunn. Men da er testen ikkje godkjent lenger. Kva tror dokke ? Vist ikkje TR er kommen i morgon så er det rett på legekontoret og sjekke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Sitter her og grubler selv. Hadde testdag idag, men neg test. (Jeg har vært til inseminasjon.) Men tr burde egentlig ha kommet igår, etter når el var. Sjekket jo dette med ul ved ins, så jeg har temmelig nøyaktige datoer å forholde meg til.

Lutealfasen skal jo ikke kunne variere?

Du er jo laaangt over ikm, men sjekket du el med tester? Ellers kan jo denne forsinkelsen bare være at el var forsinket, og dermed også tr.

Pleier du å være regelmessig?

Håper du er gravid! :-)

Skrevet

hehe, jeg gikk i søpla og sjekket testen jeg tok i dag tidlig etter jeg svarte deg. Svak, svak rosa strek.

Dette ble jeg jo klokere av! :-)

Jeg var så sikker på at jeg ikke var gravid denne gangen, og at jeg bare skulle vente på tr. Pleier aldri se på testene etter 3-4min. I mine andre graviditeter testet jeg ikke før jeg var 3-4 uker på vei.

Innspill mottas med takk!!! :-)

Skrevet

Jeg har sjekket EL og det var pos den 31 des og 1 jan. Klaska til natt til 1 jan. Har mens syklus på 29 til 30 dager. Og venter enda og tror TR kommer. Men håper den ikkje kommer.

Skrevet

Hei!

Da ligger vi helt likt an! :-)

Jeg hadde pos el-test kunn morgenen den 31.des.

Ble inseminert morgenen den 2. jan, og sjekket da med ul, som viste at egget ville gå samme ettermiddag. Dvs el var nesten 2 1/2 døgn etter pos el-test. (!)

Jeg hadde syklusdag 1. den 20. des, og har normalt syklus lengde på 26-27. I følge lengden på lutealfasen fra tidligere sykluser, burde tr ha vært her nå.

Når var din syklusdag 1?

Jeg var såååå sikker på at jeg ikke var gravid nå, hadde forsonet meg med tanken, også skal man få nytt håp.

Skrevet

15 des TR til 13 jan. Er redd for kjemisk gravid ?

Skrevet

Hei igjen! :-)

Da burde det jo absolutt vippe ene eller andre veien for deg veldig snart.

Jeg må innrømme at jeg ikke har så mye tanker på at det skal være noe galt, ikke enda i hvert fall.

I morgen ringer jeg klinikken og får litt mere info om dette her. De har sikkert noe lurt å si. :-)

Lykke til! :-)

Skrevet

Har testet meg i dag og så svak som muligt skimting på testen. cb plus test. Åsen går det med deg ? To barn og hest.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...