Gå til innhold

Ja, da var lap overstått...

Anbefalte innlegg

Gjest ♥venter på storken♥
Skrevet

Jeg grudde meg ikke i det hele tatt! Hadde roen mens jeg låg og fikk narkosen. Og så våkna jeg!! Og det var fryktelig vondt!!! Men det har gått veldig fint tross alt :)

Jeg var inne på lap på onsdag. Og har blødd MYE siden da. Blod og mye brun utflod. (beklager detaljer) Vet dere hvor mye det er vanlig å blø? Erfaringer noen? Er det blødninger etter operasjonen, eller tante rød som var på besøk? Jeg hadde TR 3. januar. (dag 1)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at det hadde gått fint:) Eg har ingen erfaring med dette så kan ikkje svare deg på spørsmåla dine:) Men vil ønske deg lykke til når du skal til med prøving igjen:)

Skrevet

Tusen takk for det :) alt såg fint ut. Og de brente bort cystene :) Hvis jeg ikke blir gravid innen 4 mnd, skal jeg til legen for å evt. begynne på pergo.

Skrevet

Hei! Fint at det gikk fint:) Jeg tok også lap i desember, hadde også fryktelig vondt etter operasjonenl og blødde også veldig mye, var selv usikker på om mensen var kommet, men det hadde den ikke, var bare blødninger etter lap'en, så slapp av, alt er i orden!!:)

Skrevet

Ja, det er jo ikke rart at vi blødde. Når fikk du mensen etter lap? Krysser fingrene for at jeg får en syklus nå!!

Skrevet

Jeg fikk mensen 31 dager etter lappen, og 45 dager siden forje mens.. Venter EL i løpet av neste uke, krysser fingrene for en bra syklus for alle oss!!:)

Skrevet

Blir spennende å se.. i forhold til forrige mens, venter jeg mens igjen i slutten av mnd - begynnelsen av neste. Så blir spennende. Håper!!

Tar du el tester? Legen sa jeg burde begynne å teste. Men venter til neste pp :) Er så uvisst når jeg får mens igjen.

Skrevet

Nei, har ikke brukt EL- tester, men dette blir jo første pp, så tenkte kanskje jeg skulle begynne å teste til helga og utover uka, skal til legen på mandag å ta glukosebelastning, tenkte jeg skulle spørre legen om jeg også konne få noe metformin, er litt redd for at jeg ikke får EL av meg selv, er lissom blitt litt "bekymra" siden jeg fikk vite at jeg hadde PCOS, så jeg takker ja til de hjelpemddelene jeg kan få!:)

Men det er jo spennede å følge hverandre her inne!! Sitter med mye tanker å berymringer for deg selv, ingen i vennekretsen som er noe inne på detta tema, fint å vite at det er flere av oss:):)

Skrevet

ja, metformin skal visst være effektivt. Jeg tar 1 tabl 500mg daglig. Håper det funker med så liten dose. Skal til legen igjen til kontroll om 1 mnd. Måtte krangle meg til å få det. Han er ikke helt inne på pcos.. ;)

Ja absolutt. Men kunne ønske ingen av oss trengte å være her. Men når vi nå er her, så er det greit at vi er flere :)

Har du fortalt det til mange? Det er en del som vet nå at vi sliter. Men ikke hvorfor.

Skrevet

Jeg har en deal me ei vennine at vi skulle gi et vink til hverandre når vi gikk inn for å prøve, men er så forferdelig redd for å ikke klare det, eller å få spontanabort viss spiren sitter.(Noen sier at vi har større sjans for å abortere) Vil derfor ikke si så mye til venner, er redd de blir gravide, så sitter jeg der alene i tårer :S

Tror ikke legen min er helt inne på PCO heller, men håper han gir meg metformin, men det er jo fint for deg at du har begynt:) Har du tenkt på temping eller testing?

Det er nå det begynner, har veldig lite tålmodighet, så håper vi slipper å bli "pint" så lenge!!:P

Skrevet

Ja håper vi blir gravide snart.

Jeg tenkte på testing. Du da? Jeg har forstått det sånn at på temping, så er eggløsningen forbi når det gir utslag.

Skrevet

Ja, enig, EL er over når du temper... Jeg tenkte bare jeg skulle prøve med tester, men vil ikke stresse det så mye opp, prøver å være avslappa, prøve:p

Skrevet

ja, det tenker jeg også. Hoppe jevnlig i høyet ;) Men samtidig er det jo veldig greit å vite om man har el. Kirurgen sa at jeg måtte tester. For hvis jeg ikke blir gravid innen 4 mnd. Skal jeg begynne på pergo. Og det er da greit å vite om jeg har hatt el.

+ at tester man, øker jo det sjangsen for å treffe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...