Gå til innhold

BIM treff for oss modne?

Kristin43

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Ser at det er en del av oss her inne og at flere ønsker kontakt. Er det noen som kunne tenke seg og prøve på et, eller flere BIM treff? Uavhengig i hvor langt vi har kommet selvfølgelig, dette skal være for alle. Selv er jeg i min 12 uke nå og tør og være litt mer aktiv her inne.

Dersom ja, kan vi jo bare finne en dato og et litt sentralt sted slik at flest mulig kan være med:-)

FORESLÅR f.eks Oslo, den 29 januar kl 1400.

Foreslått tidspunkt er fordi det da kan være enklere for de som bor litt unna og delta, dersom de i tillegg er i full jobb.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det blir et treff i Hamar, skal jeg møte opp! ;)

Slitsomt og ikke minst kostbart å dra inn til Oslo, enda jeg bor bare 1,5 time unna.

Skrevet

Hyggelig forslag:-) Vi kan kanskje se hvem som har lyst til å treffes og deretter finne en dato:-) Kl 1400 blir for tidlig for meg uansett dag i uken, jegh jobber hver dag. Kjempefint tiltak:-)

Skrevet

Vi kan flytte til et senere tidspunkt som gjør at det passer flest mulig:-)

Skrevet

Den 29 er forøvrig en lørdag:-)

Skrevet

Kristin42, jeg melder meg på BM treff neste lørdag kl 14.00:-)

Kommer du?

Skrevet

Hei

Kjempekoselig at du har lyst - vi kan jo lage en ny tråd med sted også og håpe at andre også har lyst:-).

Uansett, veldig hyggelig og dele dette med noen i andre situasjon

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei!

Er 37 og kunne gjerne tenke meg å henge på de modne... ; )

Skrevet

Kjempekoselig:-)

Litt vanskelig og dra i gang et BIM treff for oss modne, men vi kan prøve litt senere. Jeg gjorde et forsøk fordi det så ut som mange ville, men så var det ikke noe særlig respons likvel.

Men jeg er med, dersom det er flere der ute:-)

Skrevet

Og jeg er med:-) Helt klart:-)

Skrevet

JEG ER OGSÅ MED!!!!

Bor sentralt i vestfold, kjører gjerne til for eksempel Oslo:)

Kan igrunn nesten når som helst da jeg DESSVERRE pga.komplikasjoner er sykemeldt resten av svangerskapet...

Er 26u på vei, fyller 40 iår, har ett barn fra før og er lykkelig nygift:)))

Jeg håper vi kan treffes noen, om ikke så lenge????

Skrevet

Det er jo supert at flere vil:-) og så bra at blir mer aktivitet her inne.

Er det noen som har forslag på tid og sted?

Skrevet

Jeg er sliten i ukedagene og jobber hver dag i tillegg til studie, derfor er lørdag eller søndag best for meg. Likevel ser jeg hva dere ønsker og tar det derfra...

Skrevet

Jeg vil kanskje være med seinere, men vil vente til jeg har kommet litt lenger. Gikk det bra på Ullevål, Kristin42?

Skrevet

Hei Tobarnsmamma neste år:-)

Fint om du har lyst på et senere tidspunkt.

Det gikk bra på Ullevål. Måtte stikke 2 ganger da jeg var så seig (og jeg som trodde man ble mørere med åra:-).

Men fostervannet så helt klart og fint ut og de fikk gjort det de skulle. De så ingen åpenbare opplagte feil - så jeg krysser fingrene for et friskt barn.

Abortrisikoen er jo egentlig veldig lav, men nå har det gått et døgn og da er den visstnok redusert til et minimum. Ingen blødning eller lekkasje av fostervann så langt - så da går vel dette bra også.

Er det bra med deg?

Skrevet

Hei! Jeg har vurdert fostervannsprøve men er usikker, hva gjorde at du valgte å ta en fostervannsprøve? Jeg er i uke 14 pg må bestemme meg. Legen på Ullevoll sa DUO testen så bra ut men uansett bekymrer en gjerne seg. Jeg har 1:1300 på samlet test resultat på kromoson 13, 18 og 21. Alderen pekte ned, blodprøven var middels bra og ultralyden viste nese ben og ingen nakkefold (1mm)¨

Likevel er jeg tankefull:

Skrevet

Hei

Vi valgte og gå rett på fostervannsprøven etter veiledning. Årsaken er at jeg har en stoffskiftesykdom og samboer har diabetes. I tillegg har samboer en sønn med diagonsen, lettere pyskisk utviklingshemmet.

Vi ble opplyst om at vi pga av vår bakgrunn, mest sannsynelig ville få dårlige resultater, så derfor valgte vi fostervannsprøve.

Jeg har imidlertid lest om andres resultater etter duotest og har lest at resultater som du har, er bra. Men det er veldig viktig og ta et valg som passer en best slik at det er en selv som tar avgjørelse om å gå videre med fostervannsprøve eller ikke.

Lykke til med valget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...