Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

En annen gangs fødende som skal ut og bruke penger. Noen anbefalinger på stellebag og bæresjal?

Sist hadde jeg en stiv babybjørn bag. Men synes denne var lite fleksibel.

Bæresjal har jeg ingen mening om. Ser utrolig greit ut bare.

Tips mottas med takk.

Ha en knall søndag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk ut sleepywrap.com. Der får du elastiske, gode sjal til 200kr! Supert sjal :)

Vi har hatt emmaljunga og bjørn borg stellevesker. Jeg har aldri vært helt fornøyd igrunn og tenker denne gangen å prøve en av skip hop sine. Her kan du se deres utvalg;

http://www.skiphop.com/category/DB.html

Skrevet

Takk, det er vel egentlig en bjørn borg stelleveske vi har hatt også, når jeg tenker meg om.

Likte den Versa diper bag i rose flower...

Skrevet

Hei!

Jeg hadde en MeiTai forrige gang, det er en knytesele som kanskje er litt enklere å bruke enn sjal. Jeg fikk ihvertfall aldri dreisen på sjalene. En ringslynge er også et godt alternativ.

Se lotusbarn.no

Skrevet

flypapir: Du vet ikke tilfeldigvis om disse går an å få tak i her i Norge? På denne nettsiden får man jo bare bestilt til usa :( Falt virkelig for den Dash Deluxe- stellevesken :)

Skrevet

Sjekk lilleprinsen.no for skiphop stellevesker! Akkurat nå er de nedsatt, jeg skal også ha meg en sånn!

Skrevet

Jeg har kjøpt Skip Hop Studio til nr 1 etter å ha forkastet Teutonia sin (2008-modell) og er fornøyd med den. Den er jo ganske stor, men jeg synes det er greit når barnet blir større og man skal ha med en del mat, klesskift etc.

Bæresjal har aldri helt blitt det store for meg, men jeg likte godt Manduca bæreselen vår til nr 1.

Skrevet

frøimagen; jeg aner ikke, begynte først å kikke igår...;) Men! Jeg vet at de også er å få tak i på ebay, og der er det jo endel som sender til Norge :D

Skrevet

Rudo barnevognhuset selger skip hop. Tror også jeg har sett de på babyshop og riktige leker. Jeg kjøpte min på nettet fra utlandet og betalte halv pris i forhold til i Norge, men ser at den nettbuttiken er stengt nå.

Skrevet

Stemmer for Lotusbarn.no ift sjal! Vi har nå 5 stk og alle er kjøpt der! Anbefaler elastisk sjal frem til barnet kan holde hodet selv og gjerne enda lenger. Vi brukte vevd sjal fra han eldste var ca. 4-5 mnd og meitai fra ca. 10mnd. Nå har det blitt en pause pga ny graviditet og han er såpass stor at han vil gå selv men ikke stor nok til å orke å gå langt eller skjønne når vi skal ha han i meitai på ryggen at "det er kjekt, bare vent og se!". Har alt pakket ut de andre sjal, vasket dem og lagt dem klar til mini som kommer om noen uker! Husker med stoooooor glede "nyfødt i bæresjal" perioden! Kan anbefales!!! Satser på å gjenta suksessen fra førstemann det første året. Så får vi se hva det blir til med han som nå er blitt passe stor og med mini når hun er over ett år! Skulle gjerne ha båret de lenge jeg, men må se an hva de selv ønsker! Uansett er Lotusbarn.no en super plass å begynne å leite - godt utvalg, rask levering, kvalitetsprodukter og mye hjelp til knyttibg ol om du trenger det! :)

Skrevet

Signerer ang Lotusbarn! De har også januarsalg nå, mange Moby Wrap elastiske sjal på salg - OG de har gratis frakt!

Skrevet

Når det gjelder bæresjal vil jeg få anbefale deg Close Baby Carrier; et "ferdigknyttet" sjal, som bare tres over hodet som en genser og strammes inn ved hjelp av to ringer! Suuperenkelt og kjapt, selv kløna meg tok det på to sekunder hehe!

http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=332

Har en Manduca bæresele fra før av (som er supergod til litt større babyer, fra ca 4 mnd og oppover), men ønsket et sjal i tillegg, som man kan bruke helt fra dag 1 uten problemer. Men siden jeg er så klønete så fristet ikke meterlange stropper og mye knyting, og det må dessuten være raskt å ta på, sånn at jeg får brukt det her hjemme, når jeg skal være alene m begge to f.eks. (bare putte babyen kjapt oppi uten så mye styr liksom). Og det kan jeg med Close Baby Carrier´n, for det er jo så enkelt, juhu! Og deilig å bære med også, ihvertfall de første månedene, hvor babyen enda ikke veier så altfor mye=)

Instruksjonsvideo:

http://www.youtube.com/watch?v=t-0eCD0zEp4

Enklere blir det ikke, og jeg anbefaler det på det sterkeste (har brukt det i snart 4 mnd nå og eeeelsker det :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...